Premiera  Noul Porsche Cayman S - Test in premiera

ProMotor a fost invitat la primele teste cu noul Porsche Cayman. Va prezentăm, în premieră naţională primele impresii despre una din cele mai frumoase maşini sport din lume.

Noul Porsche Cayman S - Test in premiera Noul Porsche Cayman S - Test in premiera

Unei astfel de test, cu o maşină precum Porsche Cayman S ar trebui să primească un altfel de titlu, puţin mai emoţional. Dar nu este cazul. Desigur,Cayman este o maşină sport, care oferă acceleraţii puternice şi stabilitate pe viraje, dar este o maşină germană înainte de toate.

Dacă la un Ferrari cel ce prezintă maşina vorbeşte de feeling, de imagine, de pasiune pe roţi, la Porsche inginerul care se ocupa de prezentare nu spunea câtă emoţie provoacă maşina, ci cum au reuşit să facă motorul şi mai uşor cu 240 de grame!

Desigur, alături de alte modificări tehnice aduse motorului de pe Cayman S, care să ofere şi mai multă performanţă. Dar să revenim la lucruri mai „serioase”.

La designul exterior nu putem vorbi de modificări radicale din punct de vedere al imaginii, ci mai degrabă de un „update”. Avem acum faruri de zi cu LED-uri, avem stopuri redesenate tot cu LED-uri şi nu în cele din urmă avem noua cutie de viteze secvenţială cu dublu ambreiaj Porsche-Doppelkupplungsgtriebe, sau mai pe româneşte, PDK, care de fapt reprezintă un concept 2 în 1 – două cutii de viteze unite – una cu treptele 1,3,5,7 şi una cu treptele 2,4,6 – când este cuplată o treaptă, imediat următoarea stă în aşteptare.

Dar ceea ce contează cu adevărat este feelingul oferit de maşină. Odată ajuns în habitaclu, nu poţi decât să te bucuri de finisarea impecabilă, mirosul de piele, care acoperă atât scaunele cât şi feţele portierelor şi partea superioară a planşei de bord, cât şi feelingul că te afli într-un bolid cu cel puţin 500 CP. Şi ceea ce face Cayman aproape unic – motorul nu este amplasat nici în faţă, nici în spate, ci central.

Cum acţionezi cheia de contact amplasată în stânga volanului, simţi cum începe să vibreze motorul boxer cu şase cilindri şi 320 CP. Desigur, evacuarea are rolul principal atunci când vine vorba de „coloana sonoră” a maşinii, mai ales când se accelerează până la peste 200 km/h, iar turometrul se apropie de 7.000 rpm.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.