Range Rover MY2011

Autor: Baltateanu Dragos acum 10 ani Test in premiera

Cine
crede că Range Rover este doar o jucărie mare şi luxoasă destinată
doar şoselei se înşeală amarnic.
Land Rover are în spate
40 de ani de tradiţie şi prestigiu în domeniul automobilelor
off-road. Defender şi Discovery sunt două modele legendare în acest
domeniu iar Range Rover nu se lasă mai prejos.

Pentru a ne dovedi acest lucru, testul nostru a inclus
un traseu off-road dificil. A debutat cu schimbul anvelopelor, Land
Rover style.
Două gropi strategic amplasate şi Range-ul
nostru rămânea cu o roată în aer schimbată rapid de oamenii Land
Rover. Am atacat apoi un râu. La propriu. Urcând prin albia râului
cu sistemul Terrain Respone pus în modul Rock Crawl şi cu suspensia
ridicată, totul indicat pe display-ul TFT color. Ceasul
vitezometru-ul se dă în stânga pentru a face loc restului de
indicaţii de la sistemul 4×4. În plus avem camere în oglinzile
laterale ce privesc în jos pentru a aprecia perfect cât spaţiu de
manevră ai fără a scoate capul pe geam. Ne-am căţărat pe pietre, am
coborât rampe pe praf atât de abrupte că doar centurile ne ţineau
să nu ne oprim în parbriz şi am urcat o pantă atât de lungă şi
foarte abruptă. A fost nevoie de treapta a doua şi 2000 rpm. Atât.
Şi mai trebuie să ţii drumul. Este un automobil incredibil în orice
loc de pe planetă. Un Range Rover se simte bine atât în junglă cât
şi pe autostradă, se poate merge şi la Operă dar şi la
vânătoare.

Aşa arată acum sistemul Terrain ResponseAm
părăsit terenul accidentat cu un Range Rover plin de praf dar la
fel de majestuos. Ba chiar putem spune că îi stă mai bine cu un pic
de praf. Dovedeşte că este o maşină extrem de serioasă.

Range Rover rămâne regele neîncoronat în zona SUV-urilor
de lux. Ba chiar, mai mult de atât este un automobil aproape
perfect. Preţul este pe măsura celor oferite. Dar îl merită până la
ultima centimă.

Pagini: 1 2 3 4



Comentarii
Inchide