Premiera  Skoda Yeti - primul test-drive în România

În sfârşit, Yeti a ajuns şi la noi. Skoda Yeti. Iar oamenii nu sunt nicidecum speriaţi de noua apariţie de pe şosele sau drumuri forestiere. Iată primele noastre impresii despre primul SUV Skoda.

Skoda Yeti e normalaSkoda a ajuns şi în domeniul SUV-urilor cu noul model Skoda Yeti. De fapt, putem vorbi mai degraba de un crossover familist, care se descurcă în offroad uşor ceva mai bine decât Skoda Octavia Scout, deşi, practic, vorbim de aceeaşi platformă tehnică.

Din punct de vedere estetic, primul contact cu maşina nu te uimeşte. Nici nu îţi inspiră teamă, mai ales dacă te gândeşti la renumita creatură "omul zăpezilor". Este pur şi simplu o maşină de familie modestă, cu un design cuminte şi cu o puternică imagine de marcă Skoda.

Nu lipseşte o anumită legătură cu monovolumul Skoda Roomster - vezi soluţia de design pentru montanţi, doar cel central fiind în culoarea caroseriei. În partea frontală surprinde în mod plăcut integrarea farurilor de ceaţă (unii poate îşi vor aminti "tigăile" de la Subaru Impreza WRC), în timp ce spatele este pur şi simplu pragmatic.

Nu vă lăsaţi induşi în eroare de scuturile ornamentale din partea inferioară a spoilerelor, deoarece nu vorbim de o maşină de teren, chiar dacă avem o gardă la sol de 18 cm şi unghiuri de trecere bunicele pentru un SUV de categorie compactă (cel de atac de 19 grade, cel de ieşire de 26 de grade). Per total, Skoda Yeti arată mai mult ca un VW Caddy mai civilizat, dar la fel de pătrăţos.

Yeti - calitate foarte bunaInteriorul maşinii se laudă cu 5 locuri, dar, sincer, doar 4 persoane se pot bucura în voie de un spaţiu bun - interesant, bancheta este formată, de fapt, din trei scaune individuale, cel din mijloc potrivit mai mult pentru copii. În spate, locul pentru genunchi este doar bun, ampatamentul fiind puţin sub 2,6 metri, dar spaţiul la cap nu suportă critici, fiind foarte generos. Scaunele individuale din spate au spătarul înclinabil la diferite grade, dar pot şi culisa, pentru a mări capacitatea portbagajului.

Un portbagaj care nu te gratulează cu spaţiu excedentar, lăudându-se cu doar 400 litri în configuraţie standard. Rabatând scaunele cu totul, se obţine un spaţiu de peste 1.500 litri, dar, atenţie, operaţiunile necesare nu prea vor fi pe placul mămicilor, necesitând dexteritate şi oareşce muşchi.

În faţă, lucrurile sunt foarte simple. Simple - mă refer la aspect şi ergonomie. De fapt, ar trebui să spun germanice... Plastice cu un bun nivel calitativ şi amenajare judicioasă a comenzilor şi butoanelor.

Dar lucrurile devin mai clare în mers.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.