TEST cu noul Ford S-Max

Autor: Iulian Dnistran acum 5 ani Test in premiera

Concluzii

Noul Ford S-Max calcă pe urmele predecesorului său şi se prezintă ca un monovolum mare şi distractiv, care poate să te ducă la destinaţie în confort şi siguranţă, alături de până la şase pasageri.

În ceea ce priveşte preţurile, cei de la Ford au spus că un S-Max cu motor diesel de 2,0 litri cu 150 CP, în echipare Titanium, va costa mai puţin de 30.000 de euro, în vreme ce aceeaşi motorizare în varianta de echipare Trend va porni de la mai puţin de 27.000 de euro.  La acestea se va putea adăuga, printre altele, sistemul de tracţiune integrală în valoare de 1.500 de euro. Cu alte cuvinte, va fi cam în mijlocul preţurilor pentru monovolume mari cu şapte locuri.

Date tehnice

Ford S-Max 2.0 TDCi

Motor: diesel, 1.997 cmc

Putere maximă: 180 CP/3.750 rpm

Cuplu maxim: 400 Nm/2.000-3.250 rpm

Cutie de viteze: manuală cu şase trepte

Tracţiune: faţă

Acceleraţie 0-100 km/h: 9,7 secunde

Viteză maximă: 211 km/h

Masă proprie: 1.726 kg

Volum portbagaj: 285 (cu şapte locuri, toate folosite)/ 965 (cu cinci locuri folosite)/ 2.020 (cu două locuri folosite) litri, până la plafon

Consum mixt teoretic: 5,0 l/100 km

Preţ de bază (listă): necomunicat

 

Ford S-Max 2.0 EcoBoost

Motor: benzină, 1.999 cmc

Putere maximă: 240 CP/6.000 rpm

Cuplu maxim: 340 Nm/1.900-3.500 rpm

Cutie de viteze: automată cu şase trepte

Tracţiune: faţă

Acceleraţie 0-100 km/h: 8,4 secunde

Viteză maximă: 226 km/h

Masă proprie: necomunicat

Volum portbagaj: 285 (cu şapte locuri, toate folosite)/ 965 (cu cinci locuri folosite)/ 2.020 (cu două locuri folosite) litri, până la plafon

Consum mixt teoretic: 7,9 l/100 km

Preţ de bază (listă): necomunicat

Pagini: 1 2

Citește și...


Comentarii
Inchide