Test cu noul Volkswagen Tiguan facelift

Am spus mereu că cel mai bun Touareg pentru cei care îşi petrec majoritatea timpului pe şosele şi în aglomeraţie este... Tiguan. La fel cum Q3 va fi cel mai bun Q7 din toamnă când va fi disponibil în România. Sau cum X1 este cel mai bun X5 pe care poţi să ţi-l cumperi dacă vrei un SUV BMW.

Test cu noul Volkswagen Tiguan facelift Test cu noul Volkswagen Tiguan facelift

Downsizing-ul nu a adus numai lucruri neplăcute pentru şoferi. Motoarele mici sunt mai economice, mai puternice şi poluează mai puţin. Chiar dacă superbele V8-uri aspirate dispar încet-încet şi trebuie să ne obişnuim cu cele mai mici motoare din istorie, epoca reducerii costurilor, a consumului şi a poluării a fost ideală pentru construirea de modele noi care să răspundă cerinţelor de bază dar într-un mod mai civilizat. Adică mai ieftin şi mai eficient. Astfel a apărut în 2007 Tiguan, un Golf 4x4 adevărat sau un Touareg mult mai bun pentru oraşe. Indiferent cum vreţi să îl numiţi, cel mai mic SUV Tiguan a dat startul unei epoci a SUV-urilor cu adevărat compacte şi eficiente din toate punctele de vedere.

Un Tiguan este manevrabil şi uşor de utilizat ca un Golf. Consumă cât unul şi merge la fel de tare dacă este nevoie. Şi totuşi poate să intre prin locuri prin care doar un Touareg s-ar încumeta să pătrundă. Reţeta sa a avut success la nivel mondial.

Până în prezent au fost comercializate aproximativ 700.000 de unităţi, iar comenzile au depăşit toate aşteptările încă de la început. Le-au depăşit atât de bine încât Volkswagen a trebuit să mărească producţia în intervalul 2009 - 2011.

Lansat în primăvară la Salonul Auto de la Geneva, noul Tiguan este un model cu facelift amplu care se bucură deja de un success enorm. După prezentarea de la Geneva, VW a primit peste 18.000 de comenzi pentru el. În România preţurile pentru noul Tiguan vor fi anunţate în cursul săptămânii viitoare iar comenzile vor începe şi ele foarte curând. Primele maşini vor fi livrate în lunile august-septembrie.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.