Test cu noul Volkswagen Tiguan facelift

Autor: Dan Vache acum 9 ani Test in premiera

Cum poţi să transformi ceva bun în ceva şi mai bun? Îl rafinezi.
Adică, îi schimbi înfăţişarea pentru a nu mai arăta învechit şi
îl garniseşti cu cele mai bune dotări pe care le
găseşti prin companie.
Noul Tiguan arată acum aşa cum ar fi trebuit să arate de la
început.
Chiar aş putea spune că acest facelift depăşeşte
toate aşteptările pe care ţi le faci când vezi fotografiile cu
maşina. Noua parte frontală şi stopurile
redesenate
îl aduc pe Tiguan la zi într-o gamă complet
nouă. Practic, doar Passat CC rămâne acum
nemodificat
şi fidel formelor rotunde ale generaţiilor VW
de acum câţiva ani.

Noile blocuri optice ale lui Tiguan plus grila
mai impozantă ca niciodată îl transformă serios pe acesta. Maşina
arată acum mult mai bine iar modificările dau impresia că
dimensiunile au crescut.
Nu este aşa, Tiguan doar
arată mai mare acum.
Reţineţi totuşi că există diferenţe
între cele două versiuni de caroserie disponibile (diferă spoilerul
faţă), on-road şi off-road. Versiunile echipate pentru off-road au
lungimea de 4.433 mm faţă de cei 4.426 mm ai versiunilor
on-road.

La interior schimbările stilistice sunt vizibile în
special în partea inferioară
a bordului şi la nivel de
materiale. Finisarea rămâne ireproşabilă ca şi ergonomia
comenzilor. Atenţie însă, acest lucru nu înseamnă că acum Tiguan
este la fel de luxos ca un Touareg. Nu. Rămâne o distanţă mare
între cele două modele la acest capitol.

Asta deoarece Volkswagen a plusat pentru Tiguan la
capitolul dotări.
Într-un segment în care bătălia este mai
aprigă ca niciodată, dotările exclusiviste pot face difierenţa
pentru acel segment de client care caută versiunile de top ale
acestor modele. Tiguan a primit după facelift sisteme ca
Dynamic Light Assist – asistenţă electronica
pentru faruri, DCC – amortizoare controlate
electronic, Fatigue Detection – sistem de detecţie
al oboselii, similar cu sistemul lui Mercedes-Benz, Traffic
Sign recognition
– recunoaşterea semnelor de circulaţie şi
Lane Assist – păstrează banda automat dacă şoferul
pierde direcţia.

La toate aceste sisteme noi se adaugă dotările opţionale ale
primei generaţii iar pachetul rezultat este o maşină care nu poate
fi egalată din punct de vedere al echipării. Tiguan are
dotări exclusive pentru segmentul său
iar acest lucru
cântăreşte greu pentru cifrele de vânzări. De exemplu, doar
Tiguan este capabil să se parcheze singur, iar
această dotare poate convinge un şofer cu probleme la acest capitol
dificil, parcările.

Pagini: 1 2 3

Citește și...


Comentarii
Inchide