Test în Elveţia cu Chevrolet Aveo 1.6 MT/ AT

Autor: Constantin Ciobanu 06 iun. 2011 Test in premiera

În privinţa designului interior descoperim o unitate în
limbaj cu linia exterioară a părţii frontale. Panoul de instrumente
are drept sursă de inspiraţie acelaşi univers al motocicletelor.
Acesta încorporează un vitezometru analogic rotund,
integrat într-un afişaj LCD asimetric, cu un ecran digital de mari
dimensiuni.
Atât designul instrumentelor, cât şi cel al
consolei centrale sunt scoase în evidenţă de lumina
ambientală de culoare albastru-gheaţă.

Volanul cu trei spiţe se integrează în tema generală cu accente
sportive. Finisajul argintiu metalizat al secţiunii spiţei
inferioare şi coroana volanului îmbrăcată în piele sintetică
reprezintă dotări standard pentru modelele LTZ, iar tempomatul cu
limitator de viteză este disponibil pentru toate nivelurile de
echipare. O consolă centrală cu o linie curată şi aerisit şi o bună
ergonomie a comenzilor, încadrată în părţile laterale de două mici
spaţii de depozitare extrem de utile.

Ar mai fi de remarcat şi torpedoul dublu, extrem de util când
vrei să delimitezi depozitarea obiectelor mici de cele ceva mai
voluminoase. Bună finisarea şi asamblarea interiorului, fără
detalii dizgraţioase sau spaţii inestetice, şi textura materialelor
plastice este plăcută. Atât doar că plasticul de pe bord şi de pe
panourile portierelor este în continuare dur. Poziţia la
volan este bună, chiar foarte plăcută, joasă, lucru care m-a
surprins plăcut ţinând cont de segmentul din care face parte
Aveo.

Un plus şi pentru spaţiile de depozitare, acestea sunt
răspândite din belşug în partea din faţă. În privinţa locurilor din
spate lucrurile sunt uşor contradictorii, depinde din ce punct de
vedere priveşti lucrurile. Dacă pe locurile din faţă stau
persoane de peste 1,85 metri, spaţiul la nivelul picioarelor în
spate este limitat, lucru valabil tot pentru persoane relativ
înalte, adică peste 1,80 metri.

În schimb persoanele peste 1,85 metri vor resimţi o nevoie acută
de spaţiu la nivelul capului. În cazul meu, la cei 1,87 metri
înălţime, mai am disponibil deasupra capului pe locurile din spate
maxim un centimetru. Iar acest lucru devine o problemă datorită
lunetei spate împinsă spre faţă. Deasupra capului nu mai am
capitonajul pavilionului, doar luneta care nu are acelaşi grad de
amortizare a unui eventual contact precum materialul textil. În
plus linia descendentă a acoperişului se traduce şi printr-un
montant spate destul de jos, iar persoanele înalte vor sta ascunse
la drum lung.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide