Test în premieră: Alfa Romeo Giulietta – test în Italia

Autor: Constantin Ciobanu 23 apr. 2010 Test in premiera

Italienii
au muncit mult la această maşină, acest lucru se vede şi este de
departe cea mai bună Alfa Romeo pe care am condus-o de când sunt în
presa auto. La 100 de ani de existenţă Alfa Romeo era obligatoriu.
Este greu de poziţionat în segment acest model. Este
superioară armatei de compacte, Golf, Megane, Astra…

Sare direct alături de Audi A3 şi BMW Seria 1,
şi este uşor dificil şi pentru mine de acceptat, pentru că nu am
fost obişnuit până acum să pronunţ Audi, Alfa Romeo şi BMW în
acelaşi timp.Gama de motorizări are la bază propulsorul
1.4TB dar în versiunea de 120 CP şi 206 Nm, continuă cu motorizarea
prezenată în test şi epatează cu propulsorul 1750 TBi de 235 CP şi
340 Nm.

Pe acest ultim propulsor poate fi comandată şi versiunea de
echipare Quadrifoglio Verde. Impresii despre această motorizare în
următorul număr al revistei Promotor. Pentru că am alergat-o pe
circuitul de teste de la Balocco până am rămas fără benzină.
Oferta diesel este compusă din două propulsoare, 1.6 JTDM
care dezvoltă 105 CP şi 320 Nm plus 2.0 JTDM de 170 CP şi 350
Nm
.

Simpatica dar nu frumoasaGiulietta este un nume care
alături de Giulia, Alfasud, Alfetta….definesc
Alfa Romeo. Pentru marea majoritate aceste nume
sunt doar rezumatele unor legende. Se prea poate să le recunoaştem
pe stradă, asta dacă am avut curiozitatea să le descoperim prin
arhive, dar impactul real pe care l-au avut la vremea lor…greu de
cuantificat.

Prin urmare Giulietta are o moştenire, dar nu una care să o
condamne ci una care să o certifice. Ţinând cont de distanţă, nu
putem vorbi de ceva predefinit, ci doar de un nume şi un târăm
virgin, liber a fi umplut. Adio 147, bun venit
Giulietta
, prin urmare un hatchback de clasă compactă, dar în acelaşi
timp un model care marchează şi 100 de ani de Alfa Romeo.

Extrem de apetisanta din spateDesignul noului model are ca
punct de plecare celebrul scut al mărcii italiene care acum
pluteşte, este integrat în spoilerul faţă
, suspendat între
cele două prize de aer. Am putea spune că Giulietta are ceva din
MiTo la capitolul design, şi poate nu greşim. Farurile includ acum
şi o bandă de LED-uri pentru luminile de zi.

În curând vom recunoaşte maşinile după forma LED-urilor din
grupurile optice. Maşina practic este desenată de nervurile care
brăzdează caroseria, un balet de muchii care compun o caroserie
elegantă cu tuşe sportive.

Spatele maşinii este cu adevărat spectaculos, dacă vis-a-vis de
partea frontală am ceva rezerve, linia spatelui m-a cucerit.
Spectaculoase sunt grupurile optice spate care includ aceiaşi
tehnologie LED, iar designul acestora va face o Giulietta imposibil
de confundat noaptea.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide