TEST în premieră cu Mazda6 break facelift (2015)

Autor: Iulian Dnistran 12 mart. 2015 Test in premiera

Concluzii

Cu un interior revizuit şi tehnologii moderne, Mazda6 este mai pregătită ca niciodată de lupta cu modelele concurente din segmentul mediu. Sigur, nu e cea mai ieftină, cea mai economică sau cea mai practică, dar felul în care se conduce şi plăcerea pe care o simţi când te afli la volan fac din ea alegerea ideală pentru cei care se uită şi la altceva în afară de cifre atunci când îşi caută o maşină nouă.

Pentru varianta break, preţurile încep de la 24.390 de euro cu TVA pentru varianta de bază cu motor pe benzină de 145 CP şi cutie de viteze manuală, în vreme ce nivelul de top ajunge la 36.190 de euro cu TVA, bani care includ dieselul de 175 CP, sistemul de tracţiune integrală, cutia de viteze automată cu şase trepte şi toate dotările posibile.

Era să uit: Mazda6 Wagon arată bine de tot

Cu alte cuvinte, mai ieftin cu aproximativ 1.000-2.000 de euro decât un Volkswagen Passat Variant cu motorizări şi dotări similare. Sigur, Passatul are un interior mai spaţios şi se apropie foarte mult de premium, dar eu aş da oricând un bord moale pe o experienţă mai bună la volan.

Date tehnice

Mazda6 Wagon facelift 2.2 SkyActivD Auto

Motor: diesel, 2.191 cmc

Putere maximă: 150 CP/4.500 rpm

Cuplu maxim: 380 Nm/1.800-2.600 rpm

Cutie de viteze: automată cu şase trepte

Tracţiune: faţă

Acceleraţie 0-100 km/h: 9,8 secunde

Viteză maximă: 204 km/h

Masă proprie: 1.420 kg

Volum portbagaj: 522 litri

Consum mixt teoretic: 4,8 l/100 km

Preţ de bază (listă): 24.390 euro cu TVA

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide