Volkswagen Caddy

Autor: Baltateanu Dragos 16 sept. 2010 Test in premiera

Pe lângă înrudirea tehnică cu Golful 6, noul Caddy preia
elemente de design de la fraţii săi mai mari din gama Volkswagen
Comerciale: Amarok şi T5. Gama de utilitare T5 cuprinde modelele
Transporter, Caravelle, Multivan şi California.
Noul Caddy oferă şi o serie de noutăţi la capitolul
motorizări.
Cuvântul de ordine a fost downsizing în trend
cu moda actuală în industria auto. Astfel noul Caddy este
disponibil cu motorizări ce încep cu 1,2 litri. Avem motorul 1.2
TSI benzină ce dezvoltă 86 sau 105 CP. Sunt singurele variante dacă
preferaţi o motorizare pe benzină.


Bineînţeles că propulsoarele TDI vor fi preferate de majoritatea
clienţilor de Caddy. Aici lista este ceva mai lungă. Primul TDI
este cel de 1,6 litri disponibil în două variante de putere: 75 CP
şi 102 CP. Motorul mai mare este deja celebrul TDI de doi litri.
Acesta este disponibil cu 110 sau 140 CP. Cu motorul 1.6 TDI avem
şi variantele Blumotion.
Noul Caddy este disponibil pe anumite pieţe şi cu o variantă
EcoFuel propulsată cu gaz natural.
Cutia automată DSG este disponibilă în asociere cu
motorizările 1.6 TDI 102 CP şi 2.0 TDI 140 CP
. Cutia DSG
pentru motorul 1.6 TDi are şapte trepte iar cea pentru propulsorul
2.0 TDI are doar şase trepte. Pentru 2.0 TDI 110 CP este posibilă
şi dotarea cu sistem de tracţiune integrală 4Motion. Este un sistem
de tracţiune integrală bazat pe un diferenţial Haldex.
Nivele de echipare încep cu Startline. Trendline şi Comfortline
completeaza gama.
Lista de echipamente de serie este destul de generoasă, chiar şi
modelul de bază având ESP în serie, airbaguri frontale, lumini de
zi şi prinderi Isofix pentru al doilea rând de scaune. Spaţiul util
este între 3.030 şi 3.880 litri în funcţie de varianta de
caroserie.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide