Noul ML versus Cayenne, X5, Touareg şi RRS

Autor: Andrei Nan 12 mart. 2012 Teste comparative

Nu mi-a fost niciodată atât de uşor să dau un verdict într-un test comparativ şi niciodată nu mi-a părut atât de rău că trebuie să o fac. Toate cele cinci maşini din acest test sunt creaţii superbe ale mărcilor care le produc şi, dacă sunteţi fani ai vreunui model anume, atunci cumpăraţi-l fără regrete. Dar pentru că nu se poate altfel, trag aer în piept şi iată maşinile, uite clasamentul, hopa explicaţiile.

Cele mai corecte maşini din test din punctul de vedere al preţului sunt X5 şi Touareg. Luaţi în seamă atât preţurile standard cât şi cele ale versiunilor de test, ambele trecute în tabelul nostru de preţuri. Cu oferte speciale permanente, BMW şi VW se adresează către două categorii diferite de clienţi de SUV premium. Dacă veţi străbate ţara în lung şi în lat sau Europa pe şosele bune şi prin oraşe frumoase şi iubiţi dinamica maşinii mai mult ca orice, un X5 merită toţi banii. Dacă vă deranjează lipsa de confort a acestuia şi veţi ieşi în off-road mai des, un Touareg este maşina perfectă. Lăsând la o partea ofertele speciale, VW Touareg oferă cel mai bun raport preţ/ calitate/ performanţe.

Cea mai bună maşină din test este Porsche Cayenne. Chiar dacă este foarte scump, Cayenne este o lecţie de lux, exclusivism şi sportivitate. Cei care au dubii legate de calitatea lui de a te face să te simţi extrem de special, trebuie să meargă la un test! Cayenne este spaţios, are un interior fabulos, este economic şi totuşi la fel de sportiv precum X5. Cei care nu îşi vor cumpăra Cayenne fie nu au suficient de mulţi bani, fie sunt fani ai altui model. În rest, Porsche merită fiecare cent şi locul 1 al testului nostru.

Noul ML termină pe locul 2, deoarece în continuare nu poate rula atât de dinamic precum un Porsche. În rest, din punct de vedere al spaţiului, dinamicii şi mai ales confortului, noua Clasa M de la Mercedes-Benz are toate atuurile pentru a deveni un hit, pentru că la 95.000 de euro, unde el poate fi echipat full, un client care configurează un Cayenne abia începe să se distreze.

Aleg Touareg-ul în faţa lui X5 pe locul trei, deoarece consider că un SUV nu trebuie să fie doar o maşină de curse. Lipsa evidentă de confort a lui X5 faţă de Touareg trebuie depunctată deoarece pentru o maşină de familie de acest gen este important să ofere ceva mai mult confort. Iar dinamic vorbind, Touareg nu este atât de slab faţă de X5, cum este, de exemplu, RRS.

Din păcate, cel mai bun RRS din istorie, acest model 2012 nu reuşeşte nici acum să fie cea mai bună maşină din segment. Dacă vă place maşina asta, cumpăraţi-o acum pentru că este mai bună ca niciodată. Dar dacă vreţi cea mai bună creaţie din clasa sa şi nu vă numiţi Kardashian, aveţi de unde alege altceva. RRS este cel mai mic în interior, are cea mai incomodă poziţie de conducere şi este cel mai zgomotos. În plus, chiar dacă motorul este puternic şi acest lucru se simte în toate treptele, maşina este foarte grea şi are un ruliu foarte pronunţat.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide