Test Dacia Logan: Radiografia noului Logan

Autor: Oraan Mărculescu acum 8 ani Teste speciale

CONFORT

Interiorul noului Logan este dominat de prezenţa plasticelor, care deşi nu se plasează la un nivel ridicat din punct de vedere al calităţii, merg pe principiul „ieftin şi bun”, materialele fiind plăcute la atingere. Acestora li se adaugă planşa de bord gândită mai bine din punct de vedere ergonomic, precum şi plasticul mai fin care îmbracă acum consola centrală.

Wow, ecran color tactil pe Dacia…

Volanul este acum reglabil pe înălţime, însă cotiera centrală vine doar ca dotare opţională, iar preţul pentru instalarea acesteia este de 100 de euro.

100 de euro pentru a intra în normalitate…

 

Să notăm: bancheta e suficient de mare pentru trei adulţi… De ce zâmbiţi aşa?!

 

„Dacă o ţii în braţe, nu va atinge plafonul cu capul…” „Zici tu?!”

Comenzile pentru geamurile electrice din spate rămân poziţionate între scaunele din faţă, acţionarea acestora făcându-se cu uşurinţă, iar faţă de prima generaţie, geamurile intră aproape total în portieră atunci când sunt coborâte.

Poate în 2020 vom avea în sfârşit comenzile pe uşi…

CARACTER PRACTIC

În premieră pentru modelul Logan, Dacia introduce conceptul de modularitate graţie aceleiaşi banchete din spate, care acum poate fi rabatată fracţionat, prin simpla apăsare a butoanelor amplasate în laterale, la baza tetierelor.

O soluţie ieftină şi inteligentă. Bravo, Dacia!

Iar pentru cei mai practici, care doresc o suprafaţă de depozitare uniformă, Dacia a mai pregătit o surpriză: şezutul banchetei poate fi ridicat pe vertical, lucru care permite spătarelor să coboare într-o poziţie aproape orizontală, pentru o mai bună gestionare a spaţiului.

Mai simplu şi mai eficient chiar decât la Lodgy!

 

Tocmai am dublat valoarea maşinii.

 

Mai băgaţi, băieţi, mai băgaţi! Mai încape unul!

Relativ incomode se dovedesc a fi braţele masive ale capacului de la portbagaj, care ar fi putut fi înlocuite cu o soluţie mai practică – de exemplu m-aş fi aşteptat să găsesc aici amortizorul pentru capotă, din moment ce portbagajul este folosit mult mai des decât capota motorului.

de Robespierre ar fi fost fericit…

Spaţiile de depozitare din partea din faţă a habitaclului reprezintă un alt atu al noului Logan. Pentru familistul obişnuit, berlina pune la dispoziţie un torpedou încăpător, buzunarele din uşi, precum şi două spaţii pentru pahare sau doze de băuturi la baza consolei.

O Cola la 2 litri intră acolo fără probleme!

Un element nou îl reprezintă scobitura amplasată în partea superioară a consolei centrale, aceasta oferind suficient spaţiu pentru un telefon mobil, o pereche de ochelari sau în cazul nostru, un stetoscop.

Un smartphone va zbura însă de acolo. Mai e de lucru…

Odată acoperite aspectele de confort şi caracter practic de la interior şi exterior, să trecem la noua motorizare şi la comportamentul pe şosea al noii Dacia Logan, în pagina următoare.

Pagini: 1 2 3 4

Citește și...


Comentarii
Inchide