Carlsson şi al lor teluric C-Class CC63S Rivage

Ce poţi să faci atunci când eşti un tuner neamţ şi iei o maşină germană, căreia îi aplici un tratament de forţă demţesc? Îi dai o denumire în franceză, asta faci.

Carlsson şi al lor teluric C-Class CC63S Rivage Carlsson şi al lor teluric C-Class CC63S Rivage

Nu sunt sigur că etimologia numelui acestui proiect Carlsson este franceză, însă se potriveşte cel mai bine. Sau, în fine, Google Translate o potriveşte cel mai bine. Curios este că, în germană, „ţărm” sună destul de bine - Ufer. Dar, hei, când transformi un AMG C63 S în halul ăsta, poţi să-i pui ce denumire vrei tu.

Prezentat la Frankfurt 2015, Carlsson CC63S Rivage promite 605 cai-putere şi 820 de Newtoni-metru, extraşi din acelaşi V8 de 4,0 litri care animă şi versiunea de serie a lui Mercedes-AMG C63 S. În cazul versiunii lui Carlsson, limuzina de clasă medie atinge suta de kilometri pe oră, cu start de pe loc, în 3,8 secunde. 

Cât despre modul în care se prezintă, nu cred că mai este nimic care să te surprindă - vorbim totuşi de Carlsson, oamenii care au pus aur pe Mercedes-Benz S-Class. Kitul aerodinamic, scos în evidenţă de tematica duo-tone, este completat de jante EVO II Diamond Edition de 19 inci. La interior găseşti scaune Tartan, piele napa şi inserţii de Alcantara. Şi, evident, fibră de carbon. 

Te las acum galeria foto de mai sus, care ţi-l arată pe Rivage din toate unghiurile.