Am testat noul Nissan Note la Bratislava. Cu o altă personalitate

Autor: Dan Vache 22 iul. 2013 Test in premiera

Prima generaţie Nissan Note şi-a făcut apariţia pe şosea în anul 2006, iar după trei ani, aceasta beneficia de un facelift minor. După alţi trei ani, japonezii prezentau la Salonul Auto de la Geneva conceptul Nissan Invitation, model care prefigura cea de-a doua generaţie a MPV-ului nipon.

Construit pe platforma tehnică a fratelui său mai mic, Nissan Micra şi cu un look proaspăt, mai pe gustul europenilor să spunem, noul Note e gata să concureze de la egal al egal cu rivalii săi din clasa mică. Păstrând foarte multe din design-ul conceptului, noul Nissan Note stă foarte bine la nivel stilistic. Partea frontală are blocuri optice noi, desenate complet diferit faţă de generaţia anterioară, şi îi conferă maşinii o imagine mult mai agresivă.

În spate, stopurile in formă de stea (pe jumătate) şi luneta ingustă contribuie la un aspect modern şi interesant al maşinii. Pentru un look mai sportiv, noul Note poate beneficia şi de un pachet numit Dynamic Styling ce include un eleron montata deasupra lunetei, un spoiler generos şi jante cu un design special. 

La interior, Nissan Note stă foarte bine la capitoul ergonomie. Sistemul audio, poziţionat pe consola centrală, dispune de un ecran tactil de 5,8 inchi, lizibil şi foarte uşor de utilizat. Instalaţia de climatizare este, de asemenea, uşor de accesat datorită plasării butoanelor (de dimensiuni mari) în cerc.

Materialele nu sunt de foarte bună calitate, plasticul fiind prezent peste tot in habitaclu, inclusiv pe bord. Insă acest lucru nu deranjează foarte mult, având o textură plăcută la atingere.

Faţă de generaţia precedentă, noul Note are o poziţie la volan mai joasă cu 9 mm, oferind astfel o vizibilitate foarte bună atât în faţă cât şi in lateral.

Pe locurile din spate pot sta confortabil chiar şi persoanele mai inalte, de peste 1.84 metri, spaţiul la genunchi şi la cap fiind destul de generos. Pentru o vedere mai bună in faţă, inginerii de la Nissan au repoziţionat bancheta cu 23 mm mai sus.

Nu puteau lipsi spaţiile de depozitare, extrem de utile intr-o maşină de familie. Acestea se găsesc pe feţel;e interioare ale portierelor, in bord, dar şi pe consola centrală şi tunelul median.       

Portbagajul are o capacitate de 325 litri, iar pentru mai mult spaţiu, se poate rabata bancheta, ajungându-se astfel la un volum de 2.012 litri.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide