Viitorul Mercedes-Benz stă în mâinile unui singur om. Ce pot aştepta fanii

Mercedes-Benz a reuşit să-şi revină din conul de umbră în care intrase în ultimii ani, iar viitorul arată bine pentru fanii mărcii, judecând după dinamica vânzărilor din ultimul timp. Dar povestea companiei nu depinde doar de maşini, ci în primul rând de oameni. Şi de cel din fruntea lor.

Viitorul Mercedes-Benz stă în mâinile unui singur om. Ce pot aştepta fanii Viitorul Mercedes-Benz stă în mâinile unui singur om. Ce pot aştepta fanii

Fanii Mercedes-Benz au de ce să se bucure: marca lor favorită este pe un trend ascendent, iar dificultăţile anilor trecuţi par a fi fost lăsate în urmă. Totuşi, provocările sunt uriaşe, într-o competiţie în care mari producători premium se aliază tot mai des cu producători de volum pentru a face faţă normelor de poluare, precum şi pentru a-şi reduce cheltuielile tot mai mari legate de dezvoltare.

În acest context, şeful Mercedes-Benz are în faţă un parcurs foarte dificil, iar dacă ne uităm la ceea ce se întâmplă actualmente în grupul VAG, acolo unde luptele pentru putere au cam zdruncinat compania, ne dăm seama că nu putem lua de la sine înţeles succesul celui mai prestigios brand auto din lume.

În cadrul Mercedes-Benz nu sunt lupte pentru putere. Dieter Zetsche conduce cu mână de fier

În cel de-al zecelea său an la conducerea Mercedes-Benz, Dieter Zetsche merge înainte cu ambiţiosul său plan de a recuceri, pentru Mercedes-Benz, poziţia de lider pe piaţa producătorilor premium până în 2020.

Principalele direcţii de dezvoltare şi provocări pe care Dieter Zetsche trebuie să le înfrunte pentru a-şi îndeplini obiectivul sunt păstrarea calităţii, modernizarea designului maşinilor Mercedes-Benz precum şi reducerea drastică a consumului maşinilor mărcii, pentru a corespunde normelor Euro tot mai drastice. El trebuie să reuşească să facă acest lucru în condiţiile în care Mercedes-Benz trebuie să rămână lider în privinţa tehnologiilor de asistare a şoferului, dar şi să aducă un suflu de sportivitate peste o marcă aflată de ani buni într-un proces de întinerire a publicului ţintă.

Până în 2020, Mercedes-Benz ar putea avea nu mai puţin de 10 SUV-uri în gamă!

Citeşte aici analiza detaliată cu privire la maşinile pe care le aşteptăm de la Mercedes-Benz, precum şi prognoze pentru fiecare segment în care este prezent Mercedes-Benz.

via mercedesblog.ro

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.