BMW M5 Concept - premiera mondială

Iată informaţiile şi pozele oficiale cu BMW M5 Concept, înaintea premierei de la Salonul Auto Shanghai 2011. Este destul de clar că termenul ”concept” nu îşi are sensul, deoarece modelul de serie va arăta identic.

Aşadar, acesta este noul BMW M5 în toată splendoarea lui. De fapt, bavarezii susţin că, pentru moment, vorbim de BMW M5 Concept, dar este clar pentru aproape toată lumea că modelul de serie va arăta identic - ce-i drept, se poate să fie aduse foarte uşoare modificări faţă de conceptul de faţă, în funcţie de feedback-ul publicului şi pasionaţilor, dar, per total, nu vor fi schimbări majore.

BMW M5 Concept prefigureaza cu fidelitate modelul de serie din 2012

Aşa cum am văzut puţin mai devreme, partea frontală a lui BMW M5 Concept face berlina germană mai agresivă decât un BMW Seria 5 de serie, dar vorbim de o agresivitate sobră şi stilată, după cum ne-a obişnuit departamentul sport BMW în cazul sedanurilor sale de mare performanţă.

Partea inferioară a spoilerului frontal are o formă deja cunoscută de la BMW M3, de exemplu, în timp ce fantele laterale sunt decupate larg şi sunt aproape sculpturale - de remarcat impresia puternică de "fălci", care se potriveşte de minune cu grila impozantă şi farurile bi-xenon.

Din spate, BMW M5 Concept nu arata foarte agresiv, mizand pe sobrietate

În spate, însă, impresia de putere este mai discretă, pe capota portbagajului fiind montat un mini-eleron, iar difuzorul foarte decent este încadrat de două perechi de evacuări rotunde care nu mai arată exagerat. Din lateral, se remarcî silueta convenţională de sedan sportiv, subliniată de garda la sol coborâtă şi de jantele de 20", încălţate cu pneuri 265/35 ZR 20. De remarcat şi fantele stilizate de pe aripile faţă, care sunt ornate cu deja cunoscută siglă "M".

Propulsorul care animează noul BMW M5 Concept este un V8 M TwinPower Turbo, care beneficiază şi de tehnologia EfficientDynamics, astfel încât, faţă de precedenta generaţie BMW M5 (care era dotată cu un motor aspirat V10 de 507 CP), noul M5 anunţă un consum şi emisii de CO2 mai reduse cu 25%.

BMW M5 are un motor V8 M TwinPower Turbo, dotat cu EfficientDynamics si Auto Start Stop

Totuşi, fiind vorba despre un concept, oficialii nu ne dezvăluie încă datele privind puterea şi cuplul maxim ale acestui propulsor, promiţându-ne că noul motor va fi mai puternic decât precedentul, precum şi mai eficient - în plus, motorul beneficiază de funcţia Auto Start Stop, pentru scăderea consumului.

Transmisia spre puntea spate este asigurată de o cutie de viteze automată secvenţială cu 7 trepte şi dublu ambreiaj cu Drivelogic. Din nou, performanţele asigurate de grupul motopropulsor sunt trecute sub tăcere, acestea urmând a fi comunicate o dată cu lansarea modelului de serie BMW M5.

BMW M5 anunta cel mai bun comportament pentru un sedan sportiv

Cei de la departamentul Motorsport promit că noul BMW M5 stabileşte noi standarde în materie de manevrabilitate, graţie suspensiei gândite special pentru un comportament cât mai sportiv, dar şi datorită prezenţei diferenţialului Active M, care variază transmiterea cuplului între roţile punţii spate, în conjucţie cu sistemul de control al stabilităţii.

Prin urmare, BMW M5 Concept anunţă intrarea pe piaţă a celui mai bun sedan sportiv cu patru uşi şi cinci locuri. Premiera acest concept va avea loc în China, la Salonul Auto Shanghai 2011, iar modelul de serie urmează să îşi facă apariţia în showroom-uri la începutul lui 2012.

BMW M5 Concept va avea premiera mondiala la Salonul Auto Shanghai 2011

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.