Conceptul BMW 3.0 CSL Hommage R e genul de maşină care merită un loc de cinste pe peretele tău

Ca poster, fireşte, fiindcă arată demenţial. E colorat, e futurist, e ce trebuie. Numai să nu-ţi faci prea multe speranţe că o să-l vezi prea curând pe drumurile publice, fiindcă nemţii de la BMW nu au planuri să producă în serie prea curând conceptul 3.0 CSL Hommage R.

Conceptul BMW 3.0 CSL Hommage R e genul de maşină care merită un loc de cinste pe peretele tău Conceptul BMW 3.0 CSL Hommage R e genul de maşină care merită un loc de cinste pe peretele tău

BMW 3.0 CSL Hommage R este cel de-al doilea concept prezentat de marca bavareză la concursul de eleganţă Pebble Beach California, alături de M4 GTS. Şi, aşa cum probabil ţi-ai dat seama deja, nu e altceva decât o variantă mai colorată şi mai sportivă a prototipului 3.0 CSL Hommage dezvăluit  la Villa d’Este în luna mai.

Dar nu e vorba doar despre o maşină drăguţă, fiindcă noul concept al nemţilor are o însemnătate ceva mai importantă, el fiind făcut pentru a sărbători 40 de ani de prezenţă BMW în America de Nord şi, totodată, 40 de ani de la succesul obţinut de strămoşul său, BMW 3.0 CSL, în lumea curselor americane din 1975.

Partea interesantă este că, deşi a fost numit concept, în pozele oficiale se vede, totuşi, un motor, aşa că eu cred că maşina asta e cât se poate de funcţională, spre deosebire de alte prototipuri care sunt făcute doar pentru show.

În interior, germanii au pus accentul pe minimalism, planşa de bord fiind reprezentată de o fâşie care imită lemnul şi pe care sunt afişate diferite informaţii despre maşină. Dar asta nu e tot, fiindcă viziera căştii şoferului a primit rolul de head-up display, unde pilotul poate vedea cele mai importante date, care ar fi afişate de obicei pe cadranele de bord – viteză, treapta selectată, turaţie şi altele.

Totodată, costumul de curse (făcut în colaborare cu Puma) are benzi iluminate pe mâneci, care „transportă” vizual informaţia de la volan către head-up displayul din cască – de exemplu, momentul când trebuie să schimbe treapta de viteză.

În ceea ce priveşte caroseria, BMW 3.0 CSL Hommage R are parte de un roll cage din fibră de carbon integrat în acoperiş, iar baza scaunelor, făcută tot din fibră de carbon, face parte din structura maşinii.

Sub capotă există un motor – nu se ştie ce motor, dar e clar că există unul. Mai mult, nemţii vorbesc şi despre un sistem eBoost, care acumulează energie şi augmentează propulsorul termic la accelerări, ceea ce face din 3.0 CSL Hommage R un hibrid.

Nouă ne place conceptul germanilor de la BMW şi credem că merită un loc pe peretele tău cu postere. Tu ce zici?

Update VIDEO:

;

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.