Conceptul Ferrari F80 arată ca venit de pe Marte să-i ia locul lui LaFerrari

Când Ferrari LaFerrari a fost lansat la Geneva, declaraţia de forţă din partea producătorului italian a fost destul clară pentru Lamborghini şi McLaren. Conceptul Ferrari F80 vine însă dintr-un univers paralel şi trece la următorul nivel.

Conceptul Ferrari F80 arată ca venit de pe Marte să-i ia locul lui LaFerrari Conceptul Ferrari F80 arată ca venit de pe Marte să-i ia locul lui LaFerrari

Adriano Raeli este numele designerului independent care şi-a imaginat şi a transpus digital minunăţia de prototip pe care a numit-o Ferrari F80. F80 îşi propune să fie "un monopost de F1 care poate circula legal pe drumurile publice" şi se inspiră din proiectul din aviaţie NGAD (Next Generation Air Dominance).

Ca să vedeţi că Ferrari F80 e pus pe fapte mari chiar şi din postura de studiu de design, avem şi specificaţiile pe care designerul le vede demne de amploarea creaţiei sale. F80 ar trebui să fie propulsat de un motor V8 biturbo de 900 CP asistat de un sistem KERS (similar cu cel utilizat de Ferrari LaFerrari) care mai contribuie cu 300 CP.

Din ecuaţia de mai sus rezultă cu Ferrari F80 ar putea accelera de la 0 la 100 km/h în sub două secunde şi ar fi capabil de atingerea unei viteze maxime de 500 km/h, în condiţiile în care masa totală ar fi cotată undeva la doar 800 kg.

Ştim că aceste cifre sunt astronomice, aşa că ne interesează ce aţi schimba voi la concept pentru a-l aduce cu picioarele pe pământ. Sau de ce nu, ce aţi mai adăuga?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.