Ai soluţii pentru taxa auto? Dă-le guvernanţilor!

Autor: Andrei Nan 07 ian. 2009 Dosar & Analize
Ai soluţii pentru taxa auto? Dă-le guvernanţilor!

 

X3, 13 decembrie 2008, ora 09:31:00
acum cativa ani buni se puteau aduce si inmatricula masini in romania dar nu mai vechi de 8 ani. din pct meu de vedere era cea mai buna solutie,
 
boanca vasile, 13 decembrie 2008, ora 14:25:00
de ce nu se plateste ,daca e taxa de poluare pentru toate masinile,exact ca si in germania, sa se plateasca taxa la finante anual dupa capacitate cilindrica si dupa norma de poluare,adica sa se bage aceeasta taxa in impozit,iar masinile sa se poate radia cind vrei,( daca ai un cabriolet nu umbli si iarna cu el deci sa se poata radia ),iar daca ai un camper ,mergi cu el doar 1 luna pe an
 
catalin, 13 decembrie 2008, ora 14:53:00
sa o bage in pretul carburantului pentru ca asa este corect .poluezi atunci cand circuli,iar harburile mai vechi sa fie controlate la sange la rar,nu asa in dorul lenii si cu spaga.si inca o problema lagata de producatorul intern :sa puna mana sa faca masini performante si sa mai faca si ei reduceri cum fac toti producatorii care se respecta daca vor sa raman pe piata
 
anton, 13 decembrie 2008, ora 17:29:00
scoateti taxa auto stabiliti o taxa fixa ca in alte tari ale ue,sau scadeti pretul la masina si reduceti dobanzile si romanul va cumpara logan
taxemari, 13 decembrie 2008, ora 17:42:00
se poate mentine taxa la valoarea initiala dar sa se restrictioneze importul de auto s.h si anume fiecare persoana are dreptul sa inmatriculeze una sau cel mult 2 masini pe an.in acest fel se descurajeaza "bisnitarii" si fiecare cetatean poate sa isi cumpere o masina s.h.
 
Blaga Csaba, 13 decembrie 2008, ora 18:03:00
de ce nu stabilesc o taxa pe clasa de poluare,respectiv toate vechiculele euro 4 sa aiba aceeasi taxa indiferent de anul de fabricatie,si asa mai departe
Csongor, 13 decembrie 2008, ora 18:47:00
daca chiar este vorba de poluare eu asi face in felul urmator: inspectie technica anuala unde se masoara fumul si plateste omul in functie de cat cat polueaza autovehicolul respectiv exemplu: daca are camion scania din 2008 euro 5 dupa masurare plateste 170 ron anul asta (la anul vom vedea ce fum scoate) daca are camion ifa din anii 70 si dupa masurare(cred ca s-ar strica imediat aparatura) iese suma de 37.000 de roni s-ar mai gandii oamenii sa tina sau sa duca la fiare vechi cu solutia asta oameni asi avea grija sa intretina autovehiculele (sa schimba catalizatoare,filtre etc) de ce se calculeaza taxa de poluare numai la prima inmatriculare.altele care sunt inmatriculate nu polueaza??? autobuzele din transportul public cam din ani 80!!!! si daca omul a cumparat cu 1.500 de euro un microbus din anii 90 cu scopul de a folosi numai un an(transporta muncitori la tara unde construieste casa) de ce sa-si plateasca cateva mii de euro?? ar platii linistit cateva sute lei pt inspectie si decide el pana cand e dispus sa plateasca inspectiile anuale
 
Nitzu, 13 decembrie 2008, ora 20:01:00
parerea mea: (si nu vad de ce nu s-ar putea face legea in asa fel) 1. la inmatriculare ar trebui perceputa o taxa care sa inglobeza cheltuielile privitoare la aceasta; (pentru ca nu este justificata o taxa enorma la nmatriculare, fie ea pentru masina noua sau second-hand) 2. o taxa anuala in functie de norma de poluare al motorului; (pentru a se stimula inoirea parcului de masini) 3. daca intr-adevar se doreste un fond de mediu, cativa banuti adaugati in pretul carburantului; (bani destinati exclusiv proiectelor pentru imbunatatirea calitatii mediului)
 
andrei, 13 decembrie 2008, ora 20:55:00
1-triplarea taxei nu inseamna cresterea vinzarilor de autoturisme noi. asta deoarece cine are bani putini,1000-3000 euro,oricum nu-si poate lua nici macar logan.mai ales ca si creditele sint imposibil de obtinut. 2-in orice tara din ue taxa este direct proportionala cu valoarea masinii.in spania exista o grila de valori in baza careia se plateste taxa in functie de vechime si emisia co2. 3-in orice tara poate circula orice masina ce indeplineste conditiile tehnice si de siguranta,indiferent de vechimea ei.iar o taxa asemanatoare celei de la noi nu exista nicaieri in europa.aceasta taxa nu foloseste nimanui. 4-vinzarile de auto noi au scazut peste tot in ue dar nicio tara nu a majorat taxele la autovehiculele second hand.aviz noului guvern.
 
Bancu, 13 decembrie 2008, ora 21:40:00
de ce taxa auto?eu cred ca impozitul anual platit pentru un autovehicul este suficient,poate prea mult pentru nivelul de trai si salariile mizere din romania
 
Dangauanu, 14 decembrie 2008, ora 19:05:00
taxa auto ar trebui facuta de asa natura ca daca cineva isi aduce masina pentru prima data in tara sa plateasca o taxa mica, daca nu, cu cat aduce mai multe masini cu atat sa plateasca o taxa cat mai mare.

 

Pagini: 1 2 3 4 5

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide