Dacia Sandero vs Ford Fiesta

Autor: Cosmin Iordache 14 mart. 2008 Dosar & Analize

Dacia Sandero vs Ford FiestaOficialii Dacia susţin că Sandero nu va fi mai ieftin, dar nici mai scump decât Dacia Logan, varianta de top ajungând la 9.500 de euro. Preţurile vor fluctua în funcţie de propulsoare şi nivelurile de dotări, varianta de intrare fiind foarte avantajoasă, cel mai probabil urmând a costa în jur de 7.000 euro.

Sub capotă, Dacia Sandero nu beneficiază, însă, de motorizări revoluţionare, propulsoarele din gama Logan fiind desemnate pentru a anima şi hatchbackul. Totuşi, cel de 1,6 litri 16Va fost omis din ofertă, însă este clar că nu pentru multă vreme, deoarece Sandero are potenţial sportiv.

Faţă de ruda sud-americană, Sandero de România nu “înghite” şi etanol, acest combustibil fiind o raritate pe la noi, dar foarte frecvent în Brazilia. Milităm totuşi pentru înclocuirea învechitului propulsor de 1,4 litri şi 75 CP cu cel de 1,0 litri şi aceeaşi putere, mai economic şi ecologic, comercializat în "Ţara Aurului Verde".


Dacia Sandero vs Ford FiestaPresa britanică avansează ca preţ de pornire pentru Ford Fiesta valoarea de 10.000 de euro. Dacă speculăm faptul că şi Mazda2 este cotată la o valoare similară pe piaţa noastră în dotarea de baza, am putea aprecia, cu o abatere de câteva sute de euro, că preţul de bază pentru un Fiesta va vi de circa 9.500 euro.

Oficialii Ford au afirmat, de asemenea, că noul model este gândit ca un produs global şi că nu se va diferenţia semnificativ de la o piaţă la alta. Plaja de puteri oferită de propulsoarele noului Ford Fiesta se cifrează între 70 şi 115 CP .

Din a doua parte a anului, caracterul ecologist al modelului va fi accentuat prin introducerea unei motorizări cu emisii sub 100 g/km de CO2. Pe lângă grija pentru mediu, cei de la Ford pregătesc şi un model în trei volume destinat pieţelor emergente. Acest model ar fi un candidat ideal pentru introducerea în producţie la Automobile Craiova, planuri neconfirmate încă oficial.

Pagini: 1 2 3 4 5

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide