Maşini 4×4 2010 – berline şi limuzine cu tracţiune integrală

Autor: Oraan Mărculescu 11 ian. 2010 Dosar & Analize

Începutul de an 2010 aduce o absenţă marcantă în acest segment:
Audi A8 nu mai poate fi comandat, fiind aşteptată noua generaţie.
De aceea, chiar dacă mai există modele cu ampatamentul mărit, care
şi-ar putea găsi clienţi, am decis să scoatem acest model din
clasamentul nostru, astfel că rămân doar patru modele.

Masinile de lux cu tractiune integrala de pe piata romaneasca

VW Phaeton de la 60.000 euroDeşi
în acest segment s-ar părea că nu ne interesează aşa de mult
preţul, Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI 4MOTION este cea mai
accesibilă limuzină de lux cu tracţiune integrală
, având
un preţ de pornire de 60.000 euro, la nivelul mediei berlinelor de
clasă mare, în timp ce preţurile medii pentru limuzinele de lux 4×4
sunt în jurul a 80-90.000 euro.

De fapt, cu excepţia vârfului de gamă cu motor W12, toate
versiunile Phaeton sunt mai ieftine decât concurenţii din acest
segment.

Lexus ofera singura versiune hibridBMW
oferă doar o versiune 750i xDrive, fiind clar depăşit de rivalul
Mercedes Clasa S, cu nu mai puţin de 4 versiuni de motorizare,
printre care şi una diesel – cel mai ieftin S-Class cu tracţiune
integrală, de altfel. Totuşi, numai Lexus oferă o versiune cu
tracţiune integrală şi propulsie hibridă, oferind un consum şi
emisii mai mici decât limuzine similare cu motoare de 400 CP: Lexus
LS 600h.

În lipsa lui Audi S8, cea mai puternică limuzină de lux cu
tracţiune integrală rămâne VW Phaeton W12 (cu 450 CP), însă
rivalitatea în ce priveşte comportamentul aproape sportiv se dă tot
între Seria 7 şi S-Class, beneficiind de tracţiune integrală cu
multiple sisteme electronice de asistenţă.


Pagina 5: Concluzie

VEZI TOT DOSARUL
PROMOTOR.RO MAŞINI 4×4 2010

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide