Semifinalele concursului „Conduci şi câştigi un Opel Insignia!”

Autor: Adrian Mihălţianu 02 dec. 2009 Dosar & Analize

Trifan Iancu, finalistulLa Cluj a apărut o situaţie de
forţă majoră, în momentul în care unul dintre concurenţii care au
realizat test-drive-ul de preselecţie a fost implicat într-un
accident rutier, maşina Opel Insignia a dealerului Ecomax fiind
avariată serios.

Astfel, Opel România a pus la dispoziţia concurenţilor din
semifinala de la Cluj un alt model Opel Insignia, versiunea Sports
Tourer, având motor 2.0 CDTi 160 CP şi, ceea ce avea să fie o
surpriză pentru toţi concurenţii, cutie de viteze automată. Având
în vedere acest aspect, toţi concurenţii au avut dreptul la un
scurt tur de acomodare cu maşina, înaintea test drive-ului contând
în concurs.

Traseul pregătit de dealerul Ecomax s-a desfăşurat în Cluj, 75%
fiind într-o zonă fără semafoare şi cu un trafic redus, iar restul
constând dintr-un parcurs urban, cu semafoare şi aglomeraţie urbană
– lucru care avea să conteze decisiv la tactica adoptată de fiecare
dintre cei 6 participanţi, reprezentând dealerii din judeţele
Sibiu, Cluj, Satu Mare, Mureş, Bistriţa Năsăud şi Harghita.

Daniel Ungur, locul al II-leaOrdinea de plecare a rezultat
prin tragere la sorţi, primul intrat în cursă fiind Suciu Dumitru
Irinel, din Miercurea Sibiului, care a reuşit cea mai mare viteză
medie din acest parcurs, 39,3 km/h. El a fost urmat de clujeanul
Daniel Ungur, care, utilizând pilotul automat, a reuşit un rezultat
de 7,2 litri/100 km, cu 0,6 litri/100 km mai bun decât precedentul
concurent.

Al treilea participant a fost Trifan Iancu Bogdan, câştigătorul
preselecţiilor din Satu Mare, care, de asemenea, a utilizat pilotul
automat şi a reuşit un consum mediu de 7,0 litri/100 km, cel mai
mic din acel moment. Următorul pe listă a fost Citirigă Ciprian,
din Târgu Mureş, care a abordat cel mai lent stil din această
semifinală, terminând parcursul cu doar 2 minute înaintea expirării
timpului – din păcate, consumul mediu a fost cel mai mare, de 8,7
litri/100 km.

Penultimul concurent, din Bistriţa, a fost Ţifu Rareş Radu, care
a avut un parcurs excelent în prima parte a traseului, utilizând
eficient pilotul automat, însă ultima parte a parcursului i-a
afectat performanţa finală, computerul de bord înregistrând în
final 7,9 litri/100 km.

Butucaru Radu, locul al III-leaUltimul concurent, Butucaru
Radu Leonard, a venit din Miecurea Ciuc şi a fost singurul din
această semifinală care nu a monitorizat indicaţiile computerului
de bord de-a lungul traseului. Mai mult, a abordat un stil detaşat
şi foarte rapid, folosindu-se şi de serviciile pilotului automat.
În final, a înregistrat un consum mediu de 7,3 litri/100 km (al
treilea din acest concurs) şi o viteză medie de 38,6 km/h, a doua
după a sibianului Suciu Dumitru Irinel.

În final, câştigător a fost desemnat Trifan Iancu Bogdan, cu 7,0
litri/100 km, care se califică în finala de la Bucureşti din
perioada 5-6 decembrie.

În curând, rezultatele semifinalei de la Brăila, din
29 noiembrie.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide