TOP 10 maşini second hand de oraş sub 3.000 de euro

Autor: Oraan Mărculescu acum 7 ani Dosar & Analize

FIAT PANDA (2003-2009)

Italienii sunt adevăraţi specialişti în maşini de oraş, iar micul Fiat Panda (în lungime de numai 3,5 metri, dar cu 5 uşi) e o citadină care merită atenţia dacă vă interesează să vă strecuraţi cât mai uşor prin traficul aglomerat şi să găsiţi repede un loc de parcare, chiar şi în spaţii foarte restrânse.

Fiat Panda (2003-2009)

Modelul italienilor, deşi mic pe dinafară, oferă o amenajare interioară foarte bine gândită, cu o ergonomie şi modularitate de invidiat. În plus, materialele arată ok chiar şi după trecerea anilor, ambianţa interioară nefiind una de maşină foarte ieftină.

Panda fabricat după 2003 se mai detaşează prin confortul bun al suspensiei şi direcţia uşor de manevrat, care are şi un mod ”City”, în care devine supra-asistată pentru uşurinţa manevrării pe loc sau în spaţii restrânse. Din păcate, acest lucru poate duce şi la probleme ale servodirecţiei electrice, deci trebuie verificat dacă maşina a avut parte de rechemarea în service prin care s-au remediat aceste probleme.

Motorul pe benzină de 1,2 litri şi 60 CP e optim

Este recomandabil motorul de 1,2 litri pe benzină, de 60 CP, mai vivace şi mai agreabil decât cel de bază, de 1,1 litri şi 54 CP, care se poate să fi fost forţat prea mult din cauza performanţelor foarte slabe. De asemenea, motorul de 1,2 litri consumă decent, dovedindu-se o bună alternativă la motorizarea diesel de 1,3 litri, care, la 3.000 de euro, vine cu un rulaj prea mare, deci e de evitat.

Interior ergonomic, dar atenţie la problemele electrice (servodirecţie, geamuri)

Un Panda 1.2 la maximum 3.000 de euro poate merge până la 120.000 km, cu ani de fabricaţie până în 2005, mai rar până în 2007. În general, Panda oferă o echipare mai mult decât satisfăcătoare pentru regimul urban, dar atenţie la micile probleme de natură electrică, acestea afectând în primul rând geamurile electrice sau chiar şi unitatea centrală a motorului, care poate necesita reprogramarea în service.

O nouă maşină, pe pagina următoare

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



Comentarii
Inchide