TOP 10 maşini second hand de oraş sub 3.000 de euro

Autor: Oraan Mărculescu 26 sept. 2013 Dosar & Analize

RENAULT CLIO 2 (1998-2005)

Cea de-a doua generaţie a lui Renault Clio a rezolvat o problemă a primului Clio: confortul. Practic, comparativ cu rivalii săi din acea perioadă, Renault Clio era printre cele mai confortabile citadine de pe piaţă, atât în mediul urban, cât, mai ales, în afara oraşelor, în condiţiile în care oferea şi o bună ţinută de drum.

Renault Clio 2, pre-facelift (1998-2001)

Clio se poate lăuda cu o fiabilitate peste medie, atât înaintea faceliftului din 2001, cât şi după aceea, când marile îmbunătăţiri au fost aduse calităţii materialelor din interior şi nivelului de echipare, mult îmbunătăţit la modelele după 2001.

Faceliftul mai înseamnă şi o gamă de motorizări mai moderne, ceea ce înseamnă un consum mai scăzut, performanţe crescute, dar şi o fiabilitate mai bună. Cel mai reuşit motor pe benzină este considerat cel de 1,4 litri şi 75 CP, dar cine foloseşte maşina mai mult în oraş poate apela şi la cel de 1,2 litri şi 60 CP, care, din cauză că e de concepţie mai veche, nu duce la un consum mult mai scăzut, dar asigură lipsa problemelor tehnice, demonstrându-se robust.

Renault Clio 2 facelift (2001-2005)

Deşi Renault e cunoscut ca un specialist în materie de motoare diesel, versiunile dCi de 1,5 litri de pe Clio 2 au avut, nu de puţine ori, probleme cu pompa de injecţie sau alternatorul, deci dieselurile sunt de evitat, ori, dacă vreţi neapărat un consum cât mai mic, trebuie o verificare amănunţită a acestor propulsoare, mai ales la nivelul istoricului în service.

Faceliftul înseamnă mai multe dotări şi o calitate mai bună

În limita a 3.000 de euro nu e greu de găsit un Clio 2 facelift cu motor de 1,4 litri, cu an de fabricaţie maximum 2001 şi un kilometraj de peste 100.000 km – e recomandabil un nivel de echipare cât mai bun, de exemplu Privilege, pentru un confort bun. Versiunea inferioară de 1,2 litri poate fi ceva mai nouă, din 2002 sau 2003, dar la fel, cu un kilometraj ridicat, peste 100.000 km. Principalele probleme ale motoarelor pe benzină ţin de bujii, rareori de pompa de benzină.

O nouă maşină, pe pagina următoare

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide