Brabus 700 Biturbo pe baza lui Mercedes SLS AMG

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Tuning auto

Dacă nu vă mulţumesc cei 571 CP ai unui model de serie

Mercedes SLS AMG
şi nici
surplusul de 10 CP
oferit de Brabus prin pachetul din vara lui
2010, aveţi ocazia, la Salonul Auto Geneva
2011
, să vă satisfaceţi orgoliul, prin această
nouă propunere Brabus 700 Biiturbo.

Brabus 700 Biturbo beneficiaza de pachetul Widestar, disponibil pentru Mercedes SLS AMG

De această dată, cei de la Brabus nu s-au mai ocupat aşa de mult
de partea estetică, Brabus 700 Biturbo beneficiind de
pachetul Widestar cunoscut deja
şi care înseamnă adăugarea
unui splitter frontal, modificarea gurilor de aerisire laterale,
fante de aerisire laterale personalizate, difuzor mai proeminent şi
un eleron ceva mai mare. La care se mai adaugă praguri aerodinamice
şi aripi spate lăţite cu 20 mm.

Jantele Brabus Monobloc F „Platinum Edition” sunt de 20
inch pe faţă, respectiv 21 inch pe spate
, fiind mai uşoare
cu 12% faţă de jantele unui SLS de serie. Pneurile pot fi de
origine Yokohama sau Pirelli, având dimensiuni generoase: 275/30 ZR
20 pe faţă, respectiv 295/25 ZR 21 pe spate. Suspensia este
realizată în parteneriat cu Bilstein, beneficiind de un sistem Ride
Control (garda la sol poate fi ridicată cu până la 5 cm).

Brabus 700 Biturbo beneficiaza de jante de 20 inch pe fata, respectiv 21 inch pe spate

Din punct de vedere tehnic, specialiştii Brabus au
dezvoltat un sistem bi-turbo special adaptat pentru motorul
V8
. Dacă, în mod normal, turbocompresorul are sensul de
rotaţie al turbinei spre dreapta, în cazul Brabus turbocompresorul
montat pe rândul de cilindri din stânga are sensul de rotaţie al
turbinei spre stânga, astfel fiind obţinut un foarte bun echilibru,
dar şi o optimizare a curgerii gazelor.

Modificările au mai însemnat reproiectarea sistemului de
admisie, adoptarea unor intercoolere apă-aer generoase, dar şi
montarea unor filtre de aer de mare performanţă. La care se mai
adaugă modificări ale sistemului de ungere, precum şi
adoptarea unor pistoane noi
, care reduc raportul de
compresie la 9,0:1.

Motorul lui Brabus 700 Biturbo a primit un sistem bi-turbo special, plus alte modificari

Unitatea electronică centrală a fost reprogramată, însă s-a
ţinut seama şi de capitolul poluare, motorul lui Brabus 700 Biturbo
fiind compatibil Euro 5. Inginerii Brabus au modificat şi galeria
de evacuare, care e acum mai uşoară cu 12 kg, fiind realizată din
titaniu. În plus, catalizatoarele high-performance reduc
turbulenţele la evacuare, iar ieşirile au diametrul de 84 mm.
Există şi o supapă pneumatică, având comandă din interior,
care îi conferă maşinii un sound mult mai sportiv.

Ce înseamnă, însă, sportivitatea acestui Brabus 700 Biturbo?
Cei 700 CP şi cuplul maxim de 850 Nm se traduc pe asfalt
performanţe precum 0-100 km/h în 3,7 secunde
sau 0-200
km/h în 10,2 secunde, în timp ce viteza maximă se cifrează la 340
km/h.

Faţă de un SLS de serie nu vorbim de îmbunătăţiri semnificative
în cifre (0-100 km/h în 3,8 secunde, viteză maximă de 317 km/h),
dar inginerii ne promit că Brabus 700 Biturbo îi oferă
celui de la volan senzaţii mult diferite
– care ar trebui
să justifice un preţ de aproape 300.000 euro.

Brabus 700 Biturbo atinge 100 km/h in 3,7 secunde, iar viteza maxima e de 340 km/h



Comentarii
Inchide