Creaţie Marangoni şi TRC: Alfa Romeo Giulietta G430 iMove

Producătorul de pneuri Marangoni împreună cu tunerul TRC au preparat Alfa Romeo Giulietta, iar rezultatul nu dezamăgeşte, atât în ce priveşte performanţele, cât şi designul.

Noua Alfa Romeo Giulietta s-a clasat pe locul al doilea în competiţia Car of the Year 2011, reuşind să convingă juriul prin designul şi sportivitatea sa. Însă cea mai puternică versiune, în acest moment, este cea dotată cu motorul turbo de 1,8 litri şi 235 CP.

Alfa Romeo Giulietta G430 iMove - creata de producatorul de pneuri Marangoni si tunerul TRC

Cei de la Marangoni şi TRC au considerat că maşina poate mai mult, aşa că au creat Alfa Romeo Giulietta G430 iMove, care arată ca un hot-hatch demn de a rivaliza cu Ford Focus RS. Mai ales că puterea maşinii italiene este acum de 286 CP, destu de aproape de cei 300 CP ai hot-hatch-ului german.

Primul lucru care îţi sare în ochi este culoarea verde a pneurilor, care, pe lângă faptul că e stridentă, este şi fluorescentă în întuneric. Cei de la Marangoni, însă, vor să ne ofere astfel un preview la noua gamă de pneuri ecologice, pe care le vor lansa în curând pe piaţă.

Alfa Romeo Giulietta G430 iMove are pneuri... verzi, care sunt si fluorescente in intuneric

Pneurile Marangoni conţin un compus pe bază de siliciu şi alte materiale, care le conferă o rezistenţă mai redusă la rulare, astfel maşina obţinând un consum mai redus. Totuşi, în cazul lui Alfa Romeo Giulietta G430 iMove, accentul cade pe performanţă, aşa că pneurile sunt destul de late: 235/35 R 19, încălţând un set de jante Barracuda Karizzma, vopsite în negru, pentru contrast.

Pneurile verzi contrastează şi cu vopseaua argintiu mată, maşina având, într-adevăr, un look special. La nivelul modificărilor estetice, se remarcă spoilerul frontal cu două mari fante laterale, inspirat din Ferrari F430, în timp ce logo-ul a fost înlocuit cu unul verde Marangoni.

Spatele lui Alfa Romeo Giulietta G430 iMove este dominat de un mare difuzor din carbon

În spate, nota de agresivitate este asigurată de un imens difuzor realizat din fibră de carbon, cele două evacuări rotunde fiind plasate în extremităţi. Stopurile sunt fumurii, aşa că, per total, Alfa Romeo Giulietta G430 iMove arată ca un monolit, fiind o apariţie relativ bizară în peisajul tuningului.

Motorul este cel de 1,8 litri, de pe versiunea sportivă Giulietta Quadrifoglio Verde, dar turbosuflanta a fost înlocuită, astfel obţinându-se 51 de CP suplimentari, puterea totală fiind acum de 286 CP. Pentru ca această herghelie să fie folosită eficient, suspensia a fost înlocuită cu una reglabilă KW, cu 40 mm mai joasă, iar sistemul de frânare a fost înlocuit cu unul de origine Tarox, discurile pe faţă având 330 mm diametru.

Motorul de 1,8 litri are puterea crescuta la 286 CP, prin modificarea turbocompresorului

Interiorul lui Alfa Romeo Giulietta G430 iMove este modificat şi el într-o manieră originală, fiind creaţie a specialistului Conte of Florence. Tapiţeria scaunelor şi a feţelor de uşi este dintr-o combinaţie de piele şi Alcantara, având aceeaşi culoare verde ţipător ca şi pneurile. În rest, bordul este garnisit cu inserţii din carbon, iar pedalierul şi măciulia schimbătorului sunt din aluminiu.

Deocamdată, nu s-a comunicat un preţ pentru modificarea în acest fel a lui Alfa Romeo Giulietta, dar tunerul TRC va pune în vânzare un kit complet G430 iMove începând din 2011.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.