Dacă ai avea un BMW Seria 7 cu V12, l-ai modifica?

Un rarisim 760i F01 a fost supus unei intervenţii în atelierul celor de la G-Power. Noi ne întrebăm dacă a meritat efortul...

Dacă ai avea un BMW Seria 7 cu V12, l-ai modifica? Dacă ai avea un BMW Seria 7 cu V12, l-ai modifica?

În era downsizingului, în care motoarele scapă de cilindri şi-şi însuşesc una sau mai multe sisteme de supraalimentare, un V12 devine o prezenţă din ce în ce mai rară.

Cu tot respectul, cei de la G-Power s-au gândit că un V12 supraalimentat, cu 612 CP  şi 874 Nm este mai bun decât un V12 standard, cu 547 CP şi 756 Nm. Diferenţa de putere a fost rezultatul implantării modulului Bi-Tronik 5 V1, de la G-Power. 

O altă consecinţă a modificărilor este timpul pentru sprintul 0-100 km/h, care a scăzut acum la 4,3 secunde. Viteza a rămas, cel mai probabil, limitată la 250 km/h.

Ignorând costurile de utilizare a unui V12 (adică eliminând răspunsul „L-aş vinde”), tu ce ai face dacă ai avea un rarisim V12 în mâini? L-ai modifica sau l-ai lăsa stock?

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.