MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011

Iată un Audi R8 care va ieşi în evidenţă oriunde. În plus, proprietarul va avea orgoliul foarte satisfăcut, deoarece se va putea admira în oglindă... Totuşi, vorbim de o creaţie serioasă, de 777 CP.

MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011 MTM Audi R8 V10 Biturbo la Geneva 2011

Motorul unui Audi R8 V10 de serie scoate 525 CP, dar e un motor aspirat. Cei de la MTM au găsit rapid soluţia de dopaj: un sistem biturbo, care duce la obţinerea unor valori foarte interesante. Adică o putere maximă de 777 CP şi un cuplu motor maxim de 888 Nm.

Dacă vă aşteptaţi să găsim pe undeva şi valoarea 666, vă dezamăgim - totuşi, suntem destul de aproape, dacă ne referim la cele 700 de ore necesare punerii la punct a aspectului acestui bolid. Pentru că de atât au avut nevoie cei de la MTM pentru a polişa şasiul din aluminiu, respectiv pentru a "scăpa" de vopseaua de pe panourile caroseriei, rezultatul fiind acest R8 "oglindă".

Teoretic, această muncă înseamnă şi kilograme mai puţine pentru masa totală, ceea ce nu poate decât să contribuie în mod pozitiv la obţinerea unei viteze maxime de 350 km/h, precum şi a unor demaraje foarte rapide, de circa 3 secunde până la 100 km/h sau de 9,3 secunde până la 200 km/h ori sub 20 de secunde până la 300 km/h.

Despre alte modificări la partea tehnică a acestui Audi R8 V10 Biturbo, specialistul MTM nu ne mai spune. Însă ne anunţă preţul de pornire: 400.000 euro costă acest exemplar de la Geneva 2011.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.