MTM din nou: Audi R8 GT3-2

90% dintre fanii lui Audi R8 ar spune, cel mai probabil, un NU hotărât întrebării din titlu. Dar mai sunt şi acei 10% fani extremişti, pentru care propunerea celor de la MTM pare viabilă.

MTM din nou: Audi R8 GT3-2 MTM din nou: Audi R8 GT3-2

Poate unii îşi amintesc de indicativul GT3-2 - l-am mai regăsit în cazul unui Lamborghini Gallardo derivat din cursele GT3, preparat de Reiter, maşină care a renunţat la tracţiunea integrală pentru propulsia pe puntea spate.

Aceeaşi reţetă a fost aplicată şi de MTM pentru noua lor creaţie, Audi R8 GT3-2, un supercar potrivit mai degrabă pe circuitele de viteză decât pe şosele. Mai ales că tunerul a modificat şi puterea motorului V8, care a crescut de la 420 la nu mai puţin de 560 CP, depăşind chiar şi puterea lui R8 V10.

Audi R8 GT3-2 tunat de MTM are 560 CP si propulsie doar pe puntea spate

Surplusul de 140 CP a fost posibil prin adoptarea unui compresor mecanic, astfel fiind afectat şi cuplul motor maxim, care a crescut de la 430 Nm la 580 Nm. Prin urmare, demarajul 0-100 km/h este acum de 3,9 secunde (faţă de 4,6 modelul de serie Audi R8 V8), iar viteza maximă se cifrează la 317 km/h, cu 10 km/h mai bine decât modeul de serie.

Alte modificări aduse de MTM acestui Audi R8 GT3-2 sunt noua suspensie mai tare şi cu amortizoare ajustabile sau sistemul de frânare racing, cu discuri de frână de 380 mm. Jantele cu 9 spiţe, de 20", pot fi încălţate cu pneuri de mare performanţă Dunlop Sport Max GT sau Michelin Cup Sport.

Aerodinamica a fost îmbunătăţită în primul rând prin adoptarea unui eleron de mari dimensiuni, în timp ce spoilerele şi pragurile beneficiază de adaosuri de fibră de carbon, pentru un comportament cât mai bun la viteze mari.

Eleron de mari dimensiuni pentru Audi R8 GT3-2

Cei de la MTM îşi laudă creaţia drept singurul Audi R8 street legal, cu propulsia pe puntea spate. Adică o configuraţie care nu s-a mai regăsit în catalogul Audi de 40 de ani (normal, din moment ce marca din Ingolstadt a făcut recunoscut pe plan mondial indicativul quattro).

Deocamdată nu se ştie preţul pentru modificarea unui Audi R8 V8 de serie într-o bestie pentru fanaticii fenomenului "de-a latul", dar e clar că vorbim de o sumă pe măsura pretenţiilor.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.