General Motors creează Baojun un low cost chinez

Pentru a putea rezista în mediul auto tot mai competitiv, General Motors îşi încearcă norocul în China chiar cu armele producătorilor locali. Adică printr-o marcă low cost denumită Baojun.

General Motors creează Baojun un low cost chinez General Motors creează Baojun un low cost chinez

General Motors şi-a schimbat radical strategia şi după ce a renunţat la mărci cu tradiţie americane şi europene, acum intenţionează să înfiinţeze o marcă low cost special pentru cea mai promiţătoare piaşă auto din lume, China. Marca se va numi Baojun, într-o traducere aproximativă ar însemna "treasured horse", am preferat să vă dăm denumirea în engleză pentru că în română sună cam aşa "calul preţios", adică foarte hilar. Automobilele din noua gamă vor fi fabricate şi vândute sub joint venture-ul SAIC-GM-Wuling.

Schimbarea de priorităţi de la maşini pure americane la automobile low cost a survenit în acest an, americanii observând că în prima jumătate a anului curent au comercializat mai multe automobile în China decât pe piaţa autohtonă. Concret, vânzările GM au crescut cu 49% în China, ajungând la 1.209.138 unităţi, în timp ce în SUA, deşi au crescut cu 32%, nu au reuşit să depăşească pragul din China, reprezentând doar 1.069.577 unităţi.

Primul produs sub noua marcă va fi un sedan de mici dimensiuni dezvoltat de SAIC-GM Pan Asia la Technical Automotive Center din Shanghai. Gama Baojun se va îmbogăţi cu un SUV şi un MPV şi până în 2012 chinezii speră că vor putea vinde 200.000 de unităţi anuale.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.