Idei pentru un nou Cadillac Escalade

Greu de crezut că viitorul Cadillac Escalade va fi mai cuminte decât actualul model, un adevărat exemplu de grandomanie. Totuşi, malesianul Theophilus Chin vine cu o propunere foarte decentă.

Idei pentru un nou Cadillac Escalade Idei pentru un nou Cadillac Escalade

Despre Cadillac Escalade nu putem vorbi apreciativ în aceste momente de criză economică. Totuşi, trebuie să recunoaştem că e un simbol american deja, chiar dacă unul mai puţin important faţă de alte nume iconice, precum Jeep Wrangler sau Ford Mustang.

Theophilus Chin, un malaezian pasionat de maşini şi de photoshop, vine cu o propunere foarte în ton cu vremurile actuale. Prin urmare, noul Cadillac Escalade imaginat de designer renunţă la masivitatea opulentă în favoarea unui stil mai dinamic şi chiar mai familist.

GM a anunţat deja că va utiliza noua platformă Lambda pentru producerea unui SUV de 7 locuri cu siglă Cadillac, dar nu s-a menţionat dacă acest model va fi urmaşul lui Escalade sau va fi vorba de un model inferior în gamă.

Conceptul XTS Platinum pe care americanii l-au dezvăluit la începutul anului, la Salonul Auto Detroit 2010, ne arată o direcţie bună spre care se îndreaptă marca de lux americană. Prin urmare, propunerea lui Chin se aliniază suficient de bine acestui stil modern, mai puţin opulent, dar care reuşeşte să exprime lux.

Americanii sunt conştienţi că trebuie să îşi adapteze imaginea şi să creeze maşini mai eficiente din punct de vedere al consumului. Primul pas a fost făcut prin versiunea hibrid a lui Escalade, dar pe viitor este clar că e nevoie de o maşină mult mai bine concepută pentru satisacerea cerinţelor de poluare cât mai scăzută.

Noul model ar urma, aşadar, să fie construit cu o caroserie autoportantă. Totuşi, pentru fanii înrăiţi, va continua să existe în gamă o versiunea Escalade ESV, cu şasiu separat.

E o idee bună ca Escalade să devină mai cuminte? Vom vedea de-abia în 2013, când este preconizat să apară un urmaş al acestui SUV full-size.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.