Viitorul mobilităţii urbane. Mercedes-Benz prezintă Vision URBANETIC - GALERIE FOTO

Mercedes prezintă Vision URBANETIC, un concept revoluţionar de mobilitate.

Viitorul mobilităţii urbane. Mercedes-Benz prezintă Vision URBANETIC - GALERIE FOTO Viitorul mobilităţii urbane. Mercedes-Benz prezintă Vision URBANETIC - GALERIE FOTO

Mercedes-Benz prezintă Vision URBANETIC, un concept revoluţionar de mobilitate. Acesta permite transportul persoanelor şi mărfurilor, utilizând o abordare inovatoare. În centrul acestui concept se află ideea de sharing – pasagerii care au o destinaţie similară călătoresc în acelaşi autovehicul, companiile din diferite sectoare de activitate transportă bunurile în aceleaşi autovehicule. 

Concept dispune de o infrastructură IT încorporată, care analizează, în timp real, cererea şi oferta dintr-o zonă delimitată. Rezultatul este o flotă autonomă, cu trasee planificate flexibil şi eficient, conform necesităţilor de transport. 

Vision URBANETIC este dotat modular, în funcţie de scopul utilizării. Ca autovehicul de transport pentru persoane, Vision URBANETIC dispune de spaţiu pentru 12 pasageri. Modulele pot fi schimbate automat, în doar câteva minute, sau manual. Sistemul este bazat pe o platformă autonomă pe care sunt fixate modulele. Această platformă include toate funcţiile de conducere, astfel că şasiul autonom se poate deplasa către următoarea destinaţie fără un modul ataşat. Acţiuni ca virarea, frânarea sau accelerarea sunt realizate în condiţii de siguranţa absolută. 

Absenţa cabinei şoferului oferă şi mai mult spaţiu interior. Volanul, pedalele, bordul şi întregul cockpit vor rămâne de domeniul trecutului. Spaţiul poate fi aşadar folosit pentru a permite transportul unui volum mai mare de mărfuri sau a unui număr mai mare de pasageri.

Sistemul cu propulsie electrică a Vision URBANETIC înseamnă mobilitate cu zero emisii, fiind astfel autovehiculul perfect pentru centrele oraşelor şi pentru zonele cu acces restricţionat. Transmisia electrică silenţioasă dispune şi de opţiuni noi pentru livrări la ore târzii sau pe timpul nopţii, având aşadar un potential comercial major.



 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.