Controlul tracţiunii dispare din Formula 1

Federaţia Internaţională de Automobilism a interzis folosirea acestui tip de sistem electronic începând cu anul 2008.

Controlul tracţiunii dispare din Formula 1 Controlul tracţiunii dispare din Formula 1

Schimbarea de regulament a fost susţinută de toate echipele, cât şi de FIA, care doreşte să reducă implicarea tehnologiilor avansate în sport, în speranţa că se va simţi o îmbunătăţire semnificativă a curselor. Legalitatea controlului tracţiunii s-a produs din 2001, atunci când Fia a fost nevoită să-l pemită datorită acuzelor aduse diverselor echipe cu privire la folosirea acestui sistem, interzis până la acea dată.

Noile reguli afirmă: “Nici o maşină nu poate fi dotată cu un sistem sau un mecanism care este capabil să prevină rotirea excesivă a roţilor motoare sau să compenseze acceleraţia brutală cerută de către pilot”. De asemenea, nici un sistem care atenţionează pilotul de apariţia patinajului rotilor nu este permis.

Directorii tehnici ai diverselor echipe s-au declarat pesimişti în ceea ce priveşte creşterea în spectaculozitate a curselor de Formula 1 ca urmare a acestor schimbări. Vor exista mai multe greşeli din partea piloţilor, în primele curse mulţi îşi vor uza cauciuciurile excesiv, însă per total interzicerea controlului tracţiunii nu va îmbunătăţi cursele.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.