FelixOpel 2009 – întâlnirea pasionaţilor de maşini Opel

Autor: Adrian Mihălţianu 06 oct. 2009 Știri auto

Pasionatii de pe clubopel.comCel care a condus echipa
organizatorică a evenimentului, cunoscut cu nick-ul „Libra” pe
forumul clubopel.com, a reuşit să îmi creioneze o imagine mult mai
concretă a acestui eveniment, FelixOpel 2009.

În primul rând, această adunare la nivel naţional a fost
făcută „de noi, pentru sufletul nostru”
. De la înfiinţarea
clubopel.com
în decembrie 2000, această comunitate a evoluat vertiginos,
creându-se legături de prietenie şi de comunicare foarte strânse,
între oameni care au pornit de la acelaşi numitor comun: maşinile
Opel.

De la lucruri ţinând de sfaturi utile (unde găseşti piese de
schimb sau accesorii şi la ce preţuri) până la cele ţinând de
socializare şi pasiuni comune, forumul clubopel.com a
contribuit din plin la menţinerea acelui „combustibil”

care îi face pe mulţi dintre membri să se întâlnească periodic, la
nivel regional sau naţional, să se ajute reciproc sau să facă
schimb de experienţă relativ la maşinile deţinute.

O mare familie OpelNu s-a pornit neapărat de la ideea
doborârii vreunui record cu ocazia FelixOpel 2009 – deşi o
coloană de peste 100 de maşini Opel poate fi considerată o reuşită
în termeni de imagine
. Având în vedere că vorbim de o
comunitate de aproape 40.000 de membri înregistraţi pe
clubopel.com, din care aproximativ 20.000 sunt activi, nu a fost
surprinzător faptul că s-au adunat atât de multe maşini Opel
într-un singur loc.

Mai important a fost faptul că FelixOpel a devenit deja
un eveniment tradiţional
(nu e de mirare că a ajuns deja
la a treia ediţie), unde cei care vin se întâlnesc într-un mediu
destins cu prietenii de pe forum şi îşi pot împărtăşi experienţele
cu maşinile lor şi altfel. De la cei care îşi întreţin cu sfinţenie
maşina până la amatorii de tuning sau de diverse accesorii şi
gadgeturi, am asistat la un adevărat forum viu, cu o
multitudine de întrebări şi răspunsuri.

Nu a fost greu de remarcat o oarecare mândrie a participanţilor,
apartenenţi la clubopel.com, senzaţia unei mari familii
fiind foarte pregnantă
. Mai ales că Băile Felix au devenit
un loc foarte apreciat, oferind condiţii foarte bune de cazare şi
obiective turistice, în condiţiile unor costuri reduse – într-un
fel, o transpunere a imaginii maşinilor Opel: maşini bune
la bani puţini
.

Grup West, implicare discretaDe apreciat ajutorul venit
din partea dealerului local Grup West, care, mai ales pe fond de criză
economică, a contribuit cu o parte din bani la desfăşurarea
evenimentului
, beneficiind şi de implicarea importatorului
general GM România. Însă cu adevărat de apreciat a fost dorinţa
acestora de a păstra un anumit grad de
anonimitate
, nefiind prezenţi printr-o campanie de
promovare agresivă.

După cum remarcau şi cei de pe forum, oficialii Opel nu au
încercat să acapareze, ca imagine, această acţiune, Grup West
preferând o asociere „din umbră”, contribuţia lor financiară venind
ca o apreciere a pasiunii pe care aceşti oameni o au pentru
maşinile Opel
. Oricum, sintagma celor de la GrupWest,
„fără clienţi mulţumiţi nu exişti ca dealer”, mi-a fost confirmată
de mulţi dintre participanţii la FelixOpel.

De aceea, nu este de mirare că oficialii Opel au înţeles că
o astfel de mişcare trebuie susţinută, nu ignorată
– până la urmă, o comunitate dedicată unei mărci oferă un feedback
consistent dealerilor şi importatorului, contribuind la evoluţia în
bine atât a clienţilor, cât şi a celor care vând şi întreţin
maşinile.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide