Jeep nu va mai vinde mașini cu motoare termice în Franța începând cu luna iunie

Autor: Mihai Morcovescu 09 apr. 2022 Știri auto

Americanii de la Jeep au anunțat că nu vor mai comercializa decât mașini electrificate pe una dintre piețele importante din Europa. Măsura va intra în vigoare începând cu data de 1 iunie 2022 și va afecta două dintre modelele reprezentative pentru producătorul de peste Ocean.

Ce modele Jeep vor fi afectate de această decizie?

Flota de modele Jeep disponibilă în Europa nu este foarte ofertantă. Cu toate acestea, există pe piață modele reprezentative precum Compass, Renegade, Wrangler și Grand Cherokee.

Jeep va trebui să elimine din gamă toate mașinile echipate cu motoare termice până în 2027. Peste 5 ani, americanii și-au propus să devină marcă pur electrică. Primul pas în această direcție îl reprezintă decizia de a nu mai comercializa decât modele electrificate pe o piață importantă din Europa.

Este vorba despre piața din Franța. Aici, începând cu data de 1 iunie 2022, nu vor mai fi vândute decât modele hibride și plug-in hybrid. Astfel, Franța devine prima țară din UE unde Jeep va pune capăt vânzării de modele echipate cu propulsoare termice.

În momentul de față, modelele Wrangler și Grand Cherokee oferă doar motorizări 4xe (plug-in hybrid). Asta înseamnă că această măsură va afecta SUV-urile Renegade și Compass care folosesc propulsoare cu ardere internă.

Divizia franceză a celor de la Jeep va mai accepta comenzi la versiunile convenționale cu motoare cu ardere internă doar până la 30 mai. După această dată vor puta fi comandate doar variantele 4xe (plug-in hybrid) și e-Hybrid.

Drept urmare, începând cu data de 1 iunie, clienții francezi vor putea comanda modelele Renegade și Compass electrificate. Este vorba despre motorizările e-Hybrid de 1,5 litri și 130 CP și 4xe de 1,3 litri, care va fi disponibil în două versiuni de putere – 190 și 240 CP, informează News.Euro-24.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Jeep


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide