Skoda a publicat două schițe cu interiorul noii Octavia. Vor fi schimbări semnificative

Autor: Marius Vişan acum 2 săptămâni Știri

Cu doar cinci zile rămase până la debutul mondial al noii Octavia, Skoda a lansat câteva schițe care ne oferă o idee despre noul design interior al modelului.

2020 Skoda Octavia New Teaser

Judecând după fotografiile „scăpate” pe internet cu exteriorul, Octavia de generația a patra nu va fi o schimbată radicală de modelul actual. Cu toate acestea, interiorul va prezenta modificări mai semnificative, așa cum sugerează aceste două randări oficiale.

2020 Skoda Octavia New Teaser

Modificări anunțate pentru exteriorul noii Octavia

Acum două zile, pe 4 noiembrie, Skoda a prezentat noi detalii cu exteriorul noului său model. Așa aflăm că noul model dispune acum de faruri full-LED Matrix cu un design nou: cele două linii de lumină, ce imită forma literei L separă cele două moduluri de LED-uri din fiecare far.

Blocurile optice spate cristaline ale noii Octavia, dispun la rândul lor de tehnologie LED, precum și de funcția Coming Home/Leaving Home animată.

Premiera noii Skoda Octavia va avea loc la Praga, pe 11 noiembrie.

VIDEO

Octavia vine cu o nouă gamă de motoare

Pe lângă motoarele diesel și pe benzină, există și o variantă deosebit de ecologică pe CNG, variante hibride plug-in și, pentru prima dată la Skoda, motoare cu tehnologie hibridă ușoară (mild-hibrid).

Când este conectat la transmisia DSG cu 7 trepte, motorul în trei clindri 1.0 litri de 110 CP,  sau unitatea cu patru cilindri 1,5 TSI cu 150 CP folosesc un motor electric de pornire conectat la o baterie de 48 V. Ambele motoare sunt disponibile și în combinație cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

Brandul ceh oferă acum noua Octavia cu un motor pe benzină de 1,4 TSI cu două variante de putere diferite: 150 kW (204 CP), o altă versiune cu 180 kW (245 CP). Ambele vor veni cu un DSG cu 6 trepte.

Un număr de trei motoare diesel noi asigură puteri de la 85 KW (115 CP) la 147 kW (200 CP). TDI-urile au fiecare o capacitate de 2,0 litri și provin din generația recent dezvoltată de motoare EVO, care au mult cuplu, sunt eficiente și deosebit de curate. Pe lângă un filtru de particule diesel, motoarele sunt echipate cu o nouă metodă de eliminare a gazelor de eșapament.

 



Comentarii
Inchide