Tuning pentru Ford Puma ST de la H&R: Olteanul devine mai sprinten

Autor: Cristian Agatie acum 1 an Știri auto

Specialistul german în tuning H&R oferă un kit de tuning pentru Ford Puma ST. Acesta asigură o gardă la sol mai joasă și o agilitate superioară, apropiată de cea a modelului Fiesta ST.

Intră în Galeria FOTO

Ford Puma ST este cea mai performantă mașină construită vreodată în România. Modelul produs la Craiova este și unul dintre cele mai dinamice ale gamei Ford, beneficiind de competențele câștigate de americani cu apreciatul model Fiesta ST. Totuși, față de Fiesta, garda mai mare la sol și centrul de greutate mai înalt îl penalizează pe Ford Puma, care nu poate ține pasul în viraje cu sora sa mai sprintenă.

Specialistul german H&R s-a gândit că poate să corecteze această problemă, oferindu-i lui Ford Puma un set de arcuri sport. Acestea coboară garda la sol a lui Puma cu 25 mm, o valoare respectabilă pentru un model sport. Beneficiile sunt o direcție mai incisivă și o stabilitate superioară în virajele rapide, grație centrului de greutate mai jos.

Tuning pentru Ford Puma ST: Care este oferta H&R?

Pentru o imagine și mai agresivă, H&R oferă și un kit pentru creșterea ecartamentului cu 20 mm pe fiecare axă. Atât kitul de arcuri sport, cât și cel pentru mărirea ecartamentului, sunt compatibile cu toate mașinile Ford Puma ST produse din 2020. Prețurile pornesc de la 260 de euro pentru arcuri și 126 de euro pentru kitul de creștere a ecartamentului. Dacă adăugăm și prețul unui Ford Puma ST, care pornește de la 29.250 de euro, rezultă o mică bombă sportivă cu un preț foarte atractiv.

Ford Puma ST a fost lansat în primăvara anului trecut, beneficiind de serviciile motorului de 1,5 litri cu trei cilindri al lui Fiesta ST. Acesta dezvoltă 200 CP, dar în cazul lui Puma ST oferă cu 30 Nm mai mult decât pe Fiesta, pentru un total de 320 Nm, o valoare impresionantă. De 6,7 secunde are nevoie mașina pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Viteza maximă este limitată electronic la 220 km/h.



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide