Ultima oră: Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire generală

Autor: ProMotor 10 mart. 2020 Știri auto

Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire generală după ce săptămâna trecută Tribunalul București a emis un mandat de arestare în lipsă. Mario Iorgulescu este acuzat de omor şi conducerea unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanțe.

Intră în Galeria FOTO

Informația apare pe site-ul Poliției Române, în secțiunea „persoane urmărite”. Aici sunt detaliate semnalmentele celui care a produs un accident mortal în București, în noaptea de 8 septembrie 2019, în timp ce conducea beat și drogat. Potrivit site-ului Poliției Române, Mario Iorgulescu este urmărit „pentru comiterea infracțiunii de omor și conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe”.

Magistrații Tribunalului Bucureşti au decis săptămâna trecută arestarea preventivă a lui Mario Iorgulescu pentru 30 de zile, în dosarul în care este acuzat de omor şi conducerea unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe. Potrivit procurorilor, Mario Iorgulescu a condus beat şi drogat în data de 8 septembrie 2019 şi a produs un accident în urma căruia un bărbat a murit. Acesta nu a oprit la semafor şi a condus cu o viteză de 162 de kilometri pe oră, deşi limita legală era 50 de kilometri pe oră.

Mario Iorgulescu, dat în urmărire generală. Cum s-a produs accidentul?

„Pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul (…) cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V. D.-A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum”, se arată în raportul procurorilor.

Aceştia spun că procedând în acest fel, Mario Iorgulescu „a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”.

Din 23 septembrie, Mario Iorgulescu a fost dus la o clinică din Italia, pentru că şi el a fost rănit grav în urma impactului. Acesta a fost externat şi preluat de un institut de reabilitare psihiatrică din Italia. Ulterior, în 31 octombrie, a fost internat la o altă clinică din Italia, unde se află şi în prezent.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide