Alfa Romeo 159 SW V6

Pun pariu că ai auzit asta de foarte multe ori, deci ai face bine să gândești mai mult data viitoare când o faci, chiar dacă arunci ca scuză faptul că de fapt te uitai după vreo mașină. Fie ea și o Alfa break.

Alfa Romeo 159 SW V6 Alfa Romeo 159 SW V6

“Mami, tata se uită în parc după fete ca tine!” La naiba, parcă după ce auzi așa ceva chiar îți dorești ca primul tău copil să fi fost băiat, nu?! El te-ar fi înțeles în toate privințele și mai mult ca sigur nu ți-ar fi arătat păpuși atunci când i-ai fi indicat standul cu mașinuțe din magazinul de jucării.

Nu mă înțelege greșit, știu foarte bine că bărbații inteligenți devin tați de fete la fel cum foarte bine știu că tații de băieți nu au probleme cu intelectul. Dar parcă fiecare dintre noi, bărbații, și-ar dori ca măcar unul dintre copii să fie băiat, pentru a putea, la un moment dat, să poarte cu el niște discuții în care să nu fie implicat cuvântul “Barbie”.

Închipuie-ți cum ar fi să ai un băiețel care să te susțină în fața soției atunci când îi explici de ce ai cheltuit 39.591 euro pentru un break Alfa Romeo în care abia are loc pe bancheta din spate. “Dar mami, are tracțiune integrală și motor de 260 CP”, ar spune el în timp ce soția privește portbagajul și pare nemulțumită de dimensiunile de aici.

Adevărul este că Alfa Romeo Sportwagon este o mașină a contrastelor. Este un break de clasă medie, dar e una dintre cele mai frumoase mașini din lume. Este un break de clasă medie, dar spațiul interior e la fel de mic ca în limuzina Alfa cu același indicativ.

Adică dacă mami are picioare la fel de lungi ca Roxana, nu va putea sta niciodată în spate, iar dacă va sta la volan, cel din spatele ei se va ghemui pe banchetă, pentru că spațiul la nivelul picioarelor practic nu există.

Altfel însă 159 Sportwagon este un break, dar te face să te simți atât de bine în interiorul său, încât cu greu mai vrei să vezi altceva. Și în nici un caz ergonomia sau dotările te fac să simți acest lucru.

În cazul în care soția se va uita cumva pe lista de prețuri, va descoperi că ai fi putut să ieși mai ieftin cu peste 10.000 de euro dacă ai fi cumpărat o versiune cu tracțiune față și motor diesel, că deh, așa fac toți bărbații cuminți din ziua de azi. Dar să fim sinceri.

La cum arată mașina asta, sub capotă trebui să aibă un motor de avion. Liniile curate ale caroseriei, elegante pe alocuri, sunt întrerupte de accente agresive, care practic te lipesc cu privirea de caroserie și implică foarte serios cuvântul “frumusețe” în ecuație.

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.