Exclusiv  Fiat 500 Multijet - Test în RO

Am scos Fiat 500 din mediul său natural, cel urban, şi l-am provocat la o călătorie de....500 km evident, în locuri în care lifestyle, fashion, trend sunt doar cuvinte greu de pronunţat şi staţiile de alimentare rarităţi.

Fiat 500 Multijet - Test în RO Fiat 500 Multijet - Test în RO

Fiat 500 - scos din spaţiul urbanDe câte ori nu vezi o fată drăguţă pe stradă şi te întrebi oare ce să faci ca să îi atragi atenţia? Simplu ai două variante, îţi iei o maşină cu un preţ de catalog care tinde spre şase cifre în euro, sau cheltuieşti mult mai puţin şi îţi iei Fiat 500 Multijet, efectul iniţial este garantat acelaşi , iar ce urmează nu mai stă în grija automobilului. Nu am enunţat însă nimic nou şi am dorit să vedem cum se descurcă micul model departe de privirile admirative ale reprezentantelor sexului frumos într-un mediu atipic, la un drum care să îl supună pe 500 la 500 de km. Mergînd pe acelaşi raţionament, am dorit să vedem dacă motorizarea 1.3 Multijet, preferata orăşenilor, poate face faţă dincolo de graniţele urbane.

În primul rând,Fiat 500 este genul de model care nu îţi rămâne indiferent, nu ai cum să nu arunci un ochi la detaliile atent studiate ale citadinei. Tenta retro-modernistă reuşeşte să întoarcă destule de capete pe stradă şi fiecare model poate fi personalizat în funcţie de imaginaţia proprietarului prin numeroase accesorii. Modelul de test, varianta de echipare Lounge cu motorul amintit anterior de 75 CP, s-a prezentat în pasionala culoare Rosso Pastello, garnisit cu baghete cromate, jante sport şi steguleţe tricolore pe lateral, deci discret nu ar fi tocmai termenul potrivit pentru a îl descrie. Şi acest lucru l-am putut constata încă de la ieşirea din Bucureşti, până la locurile în care măgăruşul rămâne principalul mijloc de transport, Fiat 500 furând multe ochiade ale trecătorilor.

Fiat 500 - etalon în materie de funÎn interior aceeaşi linie voit retro, dar modern realizat, se continuă, ba chiar şi bordul are o fâşie de plastic de aceeaşi nuanţă cu a exteriorului. În insturmentarul de bord se remarcă turometrul imbrăţişat de vitezometru şi cele trei butoane amplasate pe consola centrală, cu aspect de drajeuri. Aparent inestetic pare amplasat levierul schimbătorului, dar este foarte practic situat, cursa volan-schimbător-volan fiind scurtă şi facil de realizat. La capitolul plusuri putem trece şi scaunele profilate sportiv şi volanul multifuncţional în aceeaşi notă.

Studiind consola de bord descoperi în spaţiul dintre cele două scaune sigla Windows, care nu semnifică altceva decât intrarea USB a sistemului audio. Adio CD-uri purtate în toc, adio spaţiu limitat, salutăm tehnolgia modernă care îţi dă posibilitatea să asculţi ce vrei şi cât vrei, sau mă rog cât te ţine stick-ul.Un must-have, de care modelul de test a baneficiat, este acoperişul amovibil acţionat electric. Deşi nu are o deschidere foarte mare, oferă senzaţii plăcute în aer liber şi este de real ajutor la semafor când vrei să te bagi cât mai în faţă.

Prima dilemă care vine în mintea privitorilor, după ce îşi revin din festinul vizual, este câte persoane pot călători în micuţul automobil. Pe distanţe scurte, spre foarte scurte, locurile din spate pot fi decente pentru persoanele cu o înălţime medie, dar la drum lung Fiat 500 este pretabil călătoriilor în doi, fără prea multe bagaje. Impresiile din escapada extraurbana le puteţi urmări în pagina următoare

 

 

 

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.