Am testat noul Peugeot 208. Esenţă tare din sticlă mică.

Autor: Adrian Mihălţianu 14 ian. 2013 Test drive

PREŢURI

Preţul de pornire pentru Peugeot 208 este de 10.933 de euro cu TVA pentru modelul în trei uşi în echiparea Access, cu motor pe benzină de 1 l şi 68 CP. În cazul modelului cu cinci uşi, preţul acestuia pleacă de la 11.185 de euro cu TVA, tot cu echiparea Access şi cu acelaşi motor de 1 l, benzină, 68 CP.

„Eftin!” Adică… eh, mai discutăm…

Preţul modelului testat este de 18.290 euro cu TVA, fiind şi cea mai scumpă configuraţie disponibilă în gama 208 cu cinci uşi, mai multe informaţii despre preţuri şi dotări putând fi regăsite aici.

CONCLUZII

Cred că decizia celor de la Peugeot de a reîmprospăta gama cu ajutorul lui 208 este una inspirată, noul model de clasă mică reuşind să facă o impresie bună nu doar în ceea ce priveşte aspectul ci şi la capitolul performanţe şi dinamică.

Chiar dacă unii clienţi ar putea considera, cel puţin iniţial, un tratament mai rece din partea lui 208, după ceva timp petrecut la volanul acestuia, părerea li se va schimba.

Cel mai mare atu al noului model de clasă mică, după look-ul revizuit, îl reprezintă ţinuta de drum care îmbină echilibrat puterea oferită de motor cu o cutie de viteze bine etajată şi un tren de rulare pregătit pentru orice.

Sigur, direcţia ar fi putut fi un pic mai tare iar suspensia ceva mai fermă, însă 208 se vrea a fi, înainte de toate, o maşină confortabilă şi sigură nu doar în jungla urbană ci şi la drum întins, lucru pe care îl bifează fără probleme.

 

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide