Am testat Renault Clio RS în România. smaRStphone

Autor: Oraan Mărculescu acum 9 ani Test drive

Noul Clio 4 vine cu un interior evoluat la nivelul personalizării, care arată fresh şi tineresc, ba chiar cu nişte tendinţe sportive, pe lângă cele high-tech. Aşa încât proiectanţii lui Clio RS nu au avut de lucrat prea mult la capitolul habitaclu.

Plasticele negre sunt animate puţin de diverse inserţii roşii, iar logo-ul RS (sau RenaultSport) e vizibil în multe locuri. Centurile de siguranţă roşii arată delicios, în timp ce scaunele au o conformaţie care combină în mod fericit confortul cu buna susţinere laterală.

Mai devreme am remarcat că noul Clio RS are cinci portiere – iar asta înseamnă că accesul pe banchetă e mult mai facil, spaţiul în spate fiind la cote obişnuite pentru o maşină de clasă mică. Lucru valabil şi pentru portbagaj, deci iată că noul Clio RS se achită mai onorabil decât precedentul de sarcinile utile.

Revenind în postul şoferului, marea noutate a interiorului o reprezintă maneta schimbătorului de viteze: la revedere manualei cu 6 trepte, bun venit unei automate cu dublu-ambreiaj, botezată EDC. Şi care te gratulează şi cu padele în spatele volanului, al căror singur dezavantaj ţine doar de aspectul plasticului folosit.

Clio RS, însă, face un mare pas şi la capitolul gadgeturi, deoarece maşina vine standard cu sistemul multimedia Media Nav, asociat cu tableta R-Link. Un sistem facil de utilizat şi care te gratulează şi cu multe aplicaţii, dintre care cea mai cool este, fără îndoială, R-Sound Effect RS.

Adică, în funcţie de ce model alegi, din boxele excelentului sistem audio 3D Arkamys vei fi gratulat cu zgomote de motor care variază odată cu turaţia propulsorului de sub capota lui Clio RS. E o chestie care-i va agasa pe purişti, dar va face deliciul fanilor gadgeturilor ultimul răcnet.

Bun, e cazul să-i dăm drumul şi să vedem cum merge noul Renault Clio RSPE PAGINA URMĂTOARE

Pagini: 1 2 3




Comentarii
Inchide