Scurt test-drive cu BMW 650i Cabrio

Mega. Extra. Super. Pur şi simplu o uzină de forţă şi eleganţă, care exprimă omnipotenţă financiară. Pot spune că BMW 650i Cabrio este, cu adevărat, cabrioletul de lux al verii 2011.

Scurt test-drive cu BMW 650i Cabrio Scurt test-drive cu BMW 650i Cabrio

Dacă precedenta generaţie BMW Seria 6 Cabrio mi s-a părut destul de greu de digerat ca aspect exterior, noul BMW Seria 6 Cabrio reuşeşte cu brio să rezolve toate criticile, dar, în acelaşi timp, să rafineze plusurile. Practic, noul "şesar" decapotabil arată ravisant şi poate fi considerat fără falsă modestie drept etalonul momentului pentru grand turismele decapotabile cu 4 locuri.

După ce am văzut primele fotografii, am avut pornirea de a critica puţin farurile, care îmi păreau cam prea banale. În realitate, însă, designul simplu, dar care inspiră forţă, al părţii frontale este perfect aşa cum este. Spatele, în schimb, e o adevărată reuşită, raportat la generaţia pe care o înlocuieşte - sincer, nu am reuşit să diger niciodată acel stil masiv.

Noul BMW Seria 6 Cabrio are un design sportiv, elegant şi fresh

Însă ceea ce contează cel mai mult în cazul noului Seria 6 Cabrio este silueta deopotrivă elegantă şi sportivă. Maşina are un profil perfect, fără discuţie. Iar, în mişcare, este frumoasă. Nu foarte agresivă, nu excesiv de luxoasă, nu super-rafinată, ci pur şi simplu frumoasă. Aş risca să spun că BMW 650i Cabrio este cel mai frumos cabriolet de lux cu 4 locuri al momentului.

Interiorul exprimă rafinament şi lux. Combinaţia de piele neagră şi bej, împreună cu toate ornamentele din aluminiu şi lemn, te transpun automat într-un univers de maşină luxoasă, dar şi modernă. Scaunele au o multitudine de reglaje electrice şi sunt foarte confortabile. Chiar şi scaunele din spate sunt suficient de încăpătoare, iar accesul nu este foarte greoi.

Interiorul lui BMW 650i Cabrio este o combinatie reusita de lux si high-tech

Displayul sistemului iDrive este cu adevărat mare şi lizibil, iar blocul de comenzi din dreapta schimbătorului este uşor de înţeles şi manipulat. Butoanele de pe consola de bord aduc un aer clasic interiorului, lucru valabil şi pentru ceasurile de bord (deşi între acestea regăsim un afişaj digital complex şi high-tech).

Per total, te simţi ca într-o maşină de 100.000 euro, iar, când decapotezi plafonul textil, sentimentul de vedetă pare atât de natural, de parcă ar fi o... dotare standard a maşinii. Până şi portbagajul pare curios de spaţios şi de util pentru o astfel de maşină. Şi încă un lucru: ca ergonomie, butoanele nu sunt puţine, dar sunt intuitiv grupate în bord şi pe tunelul central.

BMW Seria 6 Cabrio este cel mai frumos cabriolet de lux cu 4 locuri al momentului

Avea nevoie BMW Seria 6 Cabrio de altceva la exterior şi interior? Nu cred, pare dedicat celor foarte pretenţioşi şi, de ce nu, care vor să epateze. În acelaşi timp, însă, reuşeşte să-şi ţină în frâu opulenţa, demonstrând o discreţie dezarmantă pentru cât costă.

Ce înseamnă, însă, indicativul 650i?

Citeşte mai departe în pagina următoare »