TEST: Hyundai i20 facelift 1.1 litri. Economicos!

Autor: Adrian Mihălţianu 13 mart. 2013 Test drive

Hyundai i20 a luat naştere în 2009 iar în 2012 a primit câteva modificări minore cu rolul de a-i da un aspect similar cu fraţii săi mai mari, i30 şi i40. Astfel, partea frontală a suferit câteva “operaţii estetice” cum ar fi montarea unor blocuri optice noi dar şi un spoiler redesenat. În spate, stopurile au beneficiat de o nouă amenajare interioară şi, de asemenea, de un spoiler revizuit care are acum şi două benzi reflectorizante.

Acum, cu 20% mai simpatic

În interior, cele mai importante schimbări au fost făcute la nivelul calităţii materialelor şi finisării. Plasticele din partea superioară a planşei de bord sunt moi şi plăcute la atingere, iar butoanele de pe consola centrală au fost reamenajate în vederea obţinerii unei ergonomii mai bune.

Atenţia la detalii e deja japoneză, chiar dacă maşina e sud-coreeană!

Per ansamblu, design-ul interior pare destul de simplu, dar finisajele din aluminiu şi inserţiile din plastic negru lucios aduc un plus de calitate în habitaclu. Pasagerii din faţă beneficiază de un spaţiu suficient, în schimb, pe bancheta din spate, cei care vor depăşi o înălţime medie vor sta un pic mai înghesuiţi, fiind limitaţi de spaţiul la genunchi.

Vorbim totuşi de o maşină de clasa mini… Pentru un drum spre party, merge!

Portbagajul are o capacitate de 295 litri, iar dacă se rabatează bancheta (fără a se obţine o suprafaţă plană) se ajunge la un spaţiu util de 1.060 litri.

Una peste alta, interiorul este primitor şi confortabil, chiar dacă putea fi totuşi un pic mai vesel. Să vedem cum stă maşina pe şosea, în pagina următoare.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide