TEST în România cu Honda CR-V facelift 1.6 i-DTEC (2015). Puncte tari şi puncte slabe

Autor: Iulian Dnistran 13 aug. 2015 Test drive

Concluzii

Honda CR-V este în continuare o maşină ideală de familie, care oferă un spaţiu interior imens şi un nivel foarte bun al confortului. Mai mult, motorul diesel de 160 CP şi transmisia automată cu nouă trepte au adus SUV-ul nipon în modernitate, însă consumul destul de mare pentru un motor diesel este un motiv de îngrijorare.

Cât despre preţ, trebuie să ştii că Honda CR-V nu este o maşină ieftină. Lista începe de la 27.515 euro cu TVA pentru versiunea de bază cu motor diesel de 1,6 litri cu 120 CP şi tracţiune faţă, în vreme ce modelul pe care l-am avut la test (în echipare de top Executive) are un preţ de listă de 41.404 euro cu TVA.

Dotările standard includ, printre altele, un sistem activ de frânare de urgenţă la viteze de oraş, un sistem audio cu CD, MP3 player, Bluetooth, comenzi pe volan şi două porturi USB, geamuri electrice faţă-spate, scaune faţă încălzite şi sistem de climatizare automată cu două zone de acţiune.

Date tehnice

Honda CR-V facelift 1.6 i-DTEC 160 9AT Executive Navi

Motor: diesel, 1.597 cmc

Putere maximă: 160 CP/4.000 rpm

Cuplu maxim: 350 Nm/2.000 rpm

Cutie de viteze:  automată cu nouă trepte

Tracţiune: integrală

Acceleraţie 0-100 km/h: 10,4 secunde

Viteză maximă: 197 km/h

Masă proprie: 1.658-1.724 kg

Volum portbagaj: 589 litri (1.146 litri cu bancheta rabatată)

Consum mixt teoretic: 5,3 l/100 km

Emisii CO2: 139 g/km

Preţ de bază pentru modelul testat (fără opţionale): 41.404 euro cu TVA

Preţ model testat (cu opţionale): 41.404 euro cu TVA

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide