Test în România cu SsangYong Korando facelift

Autor: Adrian Mihălţianu 20 feb. 2015 Test drive

Concluzii

SsangYong Korando facelift este o propunere interesantă în peisajul din ce în ce mai aglomerat al SUV-urilor compacte, unde modele ca Ford Kuga, Nissan Qashqai şi Hyundai ix35 şi-au făcut deja un nume.

Preţurile încep de la 19.290 de euro cu TVA, ceea ce îl face unul dintre cele mai ieftine modele din segment, după Kia Sportage, Opel Antara şi Nissan Qashqai. Dar nu e ca şi cum ai primi o maşină „cheală”, fiindcă aceşti bani îţi aduc dotări standard destul de bune: regulator de viteză, computer de bord, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, oglinzi electrice (şi încălzite), aer condiţionat, închidere centralizată şi scaun cu reglare pe înălţime pentru şofer.

La capătul scump al listei de preţuri poţi să ajungi la aproape 30.000 de euro dacă vrei cel mai puternic motor diesel, tracţiune integrală, cutie de viteze automată, trapă electrică, scaun ventilat pentru şofer, aer condiţionat automat, tapiţerie din piele şi scaune şi banchetă încălzite. Dar chiar şi aşa este mai ieftin decât mulţi dintre rivalii cu motorizări şi echipări similare.

Bineînţeles, un preţ scăzut nu o să îţi aducă niciodată cele mai bune materiale şi nici cele mai noi tehnologii. De fapt, Korando facelift nu are nici o tehnologie avansată disponibilă. Sigur, există senzori de ploaie şi lumini de zi cu LED, dar lucruri ca regulatorul de viteză adaptiv, frânarea de urgenţă şi recunoaşterea semnelor de circulaţie lipsesc cu desăvârşire.

Aşadar, este o maşină confortabilă şi încăpătoare, cu un design plăcut, care mi-a arătat că SsangYong se află pe drumul potrivit, dar care mai are nevoie de câteva îmbunătăţiri pe ici-colo.

Date tehnice

SsangYong Korando facelift D20T

Motor: diesel, 1.998 cmc

Putere maximă: 149 CP/3.400-4.000 rpm

Cuplu maxim: 360 Nm/1.500-2.800 rpm

Cutie de viteze: manuală cu şase trepte

Tracţiune: integrală

Acceleraţie 0-100 km/h: necomunicat

Viteză maximă: 180 km/h

Masă proprie: 1.672-1.727 kg

Volum portbagaj: 486 litri

Consum mixt teoretic: 6,2 l/100 km

Preţ de bază: 19.290 euro cu TVA

Preţ model testat: 25.440 euro cu TVA

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide