TEST: Touareg Edition X. Formidabilul

Autor: Adrian Mihălţianu acum 8 ani Test drive

Touareg Edition X este disponibil în România cu motorizarea 3.0 V6 TDI, care dezvoltă 245 CP si 550 Nm. Pachetul aniversar configurează maşina cu jante din aliaj uşor Moab 8.5Jx19, lămpi spate roşu închis cu LED, faruri Bi-Xenon cu iluminare dinamică la virare şi reglare automată a distanţei de iluminare. Pachetul de design „Chrome & Style” este inclus în configuraţia standard şi adaugă maşinii accente care atrag atenţia: ţevi de eşapament cromate, ornamente cromate la praguri şi la geamurile laterale, protecţie cromată pentru pragul portbagajului, dar şi lamele cromate la gurile de aerisire.

Pachetul este completat de tapiţeria din piele Nappa cu model în relief şi aspect de ţesătură, trapă panoramică şi bare longitudinale cromate de pe plafon, precum şi de praguri de aluminiu inscripţionate Touareg X, iluminate pentru sofer şi pasagerul din dreapta. Confortul la interior este sporit de scaunele cu reglaj electric pe 14 direcţii şi suport lombar electric, atât pentru şofer cât şi pentru pasagerul din dreapta, precum şi de geamurile laterale din spate şi de luneta cu 65% absorbţie a luminii.

Pachetul opţional “Croazieră” completează accentul pus pe eleganţă al maşinii: suspensie pneumatică, Park Pilot, Area View (sistem de camere video), climatronic pe 4 zone, computer bord “Premium” cu display color, capacitate rezervor mărită la 100 litri.

Preţurile pentru Touareg Edition X încep de la 52.040 Euro (TVA inclus). Modelul testat avea opţionale care urcau preţul total la 61.200 euro.

PLUSURI

Ţinută de drum, indiferent de starea acestuia, interior care excelează din toate punctele de vedere, capacitate de trecere în teren accidentat, confort interior şi aspect elegant, cu precădere datorită elementelor de design adăugate pe această ediţie.

MINUSURI

Doar pavilionul textil al portbagajului este enervant în toată această armonie, căci are un sistem care-l ridică automat atunci când vrei să pui bagajele, dar în 100% din cazuri vei uita să-l tragi la loc, iar când te vei urca la volan nu vei mai vedea nimic prin lunetă.

Nici consumul nu este prea mic, căci vei consuma cu circa 2 litri peste cei 7.2 litri/100km consum mixt indicat de producător. Vorbim de o maşină de 245 CP şi 2 tone, cu tracţiune integrală şi transmisie automată, da?

Şi preţul de 61.000 de euro cu TVA inclus va speria anumiţi clienţi, dar aceştia nu vor fi testat maşina…

RECOMANDAT PENTRU

Cei care vor mai întâi de toate un SUV excelent cu abilităţi offroad la preţ premium, decât un SUV premium sport cu care doar să se afişeze prin oraş.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide