Testată: Toyota Land Cruiser 150 facelift. Specialistul cu salopetă business

Autor: Oraan Mărculescu 25 mart. 2014 Test drive

Preţul de bază pentru noua versiune facelift a lui Toyota Land Cruiser 150 depăşeşte 50.000 de euro: mai exact, în versiunea de echipare Executive şi cu o cutie de viteze manuală, maşina are un preţ de 53.924 euro (TVA inclus). Din fericire, importatorul oferă un program de promoţii, aşa încât cel mai ieftin Land Cruiser 150 beneficiază în această perioadă de un discount de 5.000 de euro.

Preţul interesant o face să arate mai fumoasă, nu credeţi?

Pentru cutia automată mai trebuie plusat cu aproape 4.000 de euro, dar în suma aceasta mai intră şi alte dotări, cum ar fi sistemele offroad Multi-terrain şi Crawl Control, sistemul de camere Multi-terrain Monitor sau blocarea electrică a diferenţialului spate. Adică, odată cu automata, primeşti şi pachetul complet offroad, preţul de ofertă de 52.864 euro fiind foarte tentant raportat la performanţele offroad promise.

Pretenţioşii cel mai probabil se vor îndrepta spre nivelul superior Luxury, care, aşa cum îi spune şi numele, plusează cu dotări care nu sunt neapărat necesare, dar adaugă o tuşă de lux ambianţei interioare, factura ajungând şi ea la aproape 60.000 de euro (TVA inclus). Se poate şi mai mult, nivelul de top Luxury AVS depăşind 66.000 de euro (TVA inclus).

Centrala asta de comandă cam merită 4.000 de euro, inclusiv cutia automată

Consumul lui Land Cruiser 150 nu se numără printre punctele forte ale maşinii: faţă de valoarea medie teoretică de 8,1 litri/100 km, în realitate nu prea se poate coborî sub 10 litri/100 km. Tracţiunea integrală permanentă şi gabaritul maşinii îşi spun cuvântul, consumul măricel fiind compromisul cerut pentru o siguranţă cât mai bună şi performanţe offroad peste tot ce oferă concurenţii cu preţuri similare sau chiar mai mari.

Ca pachet general, raportat la SUV-urile de categorie mare, Toyota Land Cruiser 150 nu e o ofertă imbatabilă pentru cei care vor o utilizare zilnică fără excese, de niciun fel. Nu se poate spune că e arătoasă, spaţiul interior şi nivelul de confort nu sunt un etalon, iar comportamentul pe şosea şi consumul sunt aproape rezonabile.

Dacă termenul ”offroad” îţi cam guvernează viaţa, Land Cruiser 150 scrie pe tine

Dacă, însă, pentru potenţialul client primează caracteristicile offroad mai bune decât ale tuturor SUV-urilor comparabile ca preţuri şi gabarit, atunci pot spune că Land Cruiser 150 e demn de luat în seamă – mai ales dacă mă gândesc la preţul versiunii automate Executive, care justifică în mod clar pachetul tehnic foarte competent al maşinii.

VEZI AICI DATELE TEHNICE, PREŢURILE ŞI DOTĂRILE PENTRU TOYOTA LAND CRUISER 150

Nu e o maşină pentru oricine, ci mai mult pentru specialişti

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide