The one and only: Jeep Wrangler 2.8 CRD Sahara

Autor: Oraan Mărculescu 20 apr. 2012 Test drive

Nu am de gând să vă iau acum cu istoria Jeep, însă nici nu pot trece cu vederea capitalul uriaş de simpatie şi imagine pe care îl are Wrangler. Şi care se datorează străbunului Jeep Willys, care a făcut războiul (sau, mai bine spus, războaiele), dând naştere unei legende.

Şi totuşi, chiar dacă „bunicul militar” a apărut acum mai bine jumătate de secol, denumirea Wrangler este mai recentă, intrând în nomenclatorul Jeep doar prin 1987. Încă de la prima apariţie publică, Jeep Wrangler a subjugat prin stilul său atractiv, puţin cam spartan, dar şi nonconformist. O maşină care, mai ales dacă se renunţa la acoperiş, uşi sau chiar parbriz, era expresia libertăţii.

A treia generatie Wrangler continua stilul primei generatii, amintind de Willys-ul original

A doua generaţie a apărut doar 10 ani mai târziu, reprezentând o rafinare a primului Jeep Wrangler, dar fără a denatura principalele caracteristici ale acestuia care l-au propulsat rapid în galeria celor mai celebre modele din lume, iar a treia generaţie, despre care vorbim acum, a apărut şi ea după 10 ani, în 2007, devenind ceva mai matură şi mai high-tech.

Jeep Wrangler are o forma mai patratoasa, dar ramane original in peisajul SUV-urilor actuale

Orice alt comentariu e de prisos: Wrangler rămâne inconfundabil şi, chiar dacă unii consideră că e cam pătrăţos, eu unul apreciez foarte mult originalitatea lui Wrangler în jungla actuală a SUV-urilor. De fapt, Wrangler şi-a creat o imagine atât de puternică, încât şi dacă unii l-ar considera urât, tot atractiv ar rămâne. Chiar aş vrea să văd cine mă contrazice!

Pentru cum arată, jos pălăria: Wrangler e o maşină de teren pe care merită să ţi-o cumperi.

Oare interiorul merită? Vedem pe următoarea pagină

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide