Am condus Infiniti FX colecţia 2012

Nu putem spune că Infiniti FX a primit un facelift. Modificările aduse maşinii sunt minore. Grila faţă este în schimb nouă. Altfel, grila faţă a fost schimbată. Am uitat să vă spun că şi grila faţă a fost modificată. În rest, FX rămâne la fel de “altfel” ca şi până acum.

Am condus Infiniti FX colecţia 2012 Am condus Infiniti FX colecţia 2012

Pentru noi europenii, ultimii patru ani au fost definitorii pentru cunoaşterea şi acceptarea mărcii Infiniti. Acum cinci ani, marca japoneză era practic necunoscută în Europa dar japonezii au decis că trebuie să câştige o parte din piaţa auto de lux atât de fructoasă a continentului nostru. Din 2008 şi până în prezent, Infiniti a crescut enorm transformându-se dintr-o marcă necunoscută într-una care în 2016 speră să vândă 10% din maşinile pieţei de lux a Europei. Asta înseamnă 500.000 de unităţi vândute anual.

Folosindu-se puternic de marketing şi investind enorm în acest capitol dar şi în dezvoltarea de concepte spectaculoase, Infiniti s-a aliat cu echipa de Formula 1 Red Bull, îl are ambasador pe dublul campion mondial Vettel şi chiar acum dezvoltă alte două prototipuri bazate pe senzaţionalul Emerg-E. Asta deoarece acest supercar are toate şansele să devină realitate în anii ce vor urma devenind astfel primul produs al grupului Renault-Nissan care se poate bate la egal cu supermaşinile de lux ale Lumii.

Infiniti are acum 55 de centre în Europa şi şase modele în gamă. La nivel mondial, există 335 de centre răspândite în 38 de pieţe. În 2011, Infiniti a vândut pe tot globul o cifră de 145.000 de unităţi, simţitor mai mult decât Jaguar şi Porsche doi dintre concurenţii direcţi ai mărcii. Expansiunea continuă şi pentru a ajunge la ţinta de 500.000 de unităţi dorite a fi comercializate în 2016, Infinti se dezvoltă neîncetat. Anul acesta se deschide centrul global de comandă la Hong Kong, unele modele vor fi produse în China pentru a răspunde cererii de acolo şi marca intră oficial în Africa de Sud şi Australia.

Pentru Europa şi Orientul Mijlociu, aşteptările sunt la fel de mari pentru 2016 - vânzările trebuie să crească de la 20.500 de unităţi vândute actual la 100.000. Pentru acest lucru Infiniti îşi va extinde reţeaua, îşi va mări gama şi va creşte implicarea marketingului în acţiunile mărcii. De acum în patru ani, Infinti şi-a propus să ajungă la 230 de centre în Europa de Vest de la cele 80 actuale. Asta nu este suficient pentru că Infiniti doreşte să domnie tot ce înseamnă segment de lux iar acest lucru se poate doar dacă gama va fi mărită. Cu modelele de acum, Infiniti acoperă doar 9% din piaţa de lux dar în 2016 va ajunge să ofere maşini pentru 35% din piaţă.

În urma alianţei dintre Daimler şi Renault-Nissan Infiniti pare să fie cel mai căştigat. El va avea acces la cele mai noi motorizări Mercedes-Benz în patru cilindri, diesel şi benzină şi în plus va primi şi platforma compactă MFA a noului Clasa A. Aceasta va fi folosită de Etherea, primul Infiniti compact şi cu tracţiune faţă din istorie. Noile motoare în patru cilindri îşi vor face debutul pe noua limuzină G prima maşină a mărcii care va fi desenată în noul limbaj de design Infiniti.

Şi mai mult, Infiniti va investi în continuare în colaborarea cu Red Bull şi va fi al patrulea sponsor de pe maşină ca vizibilitate. Un parteneriat tehnic este anunţat mai apoi iar asta înseamnă că trebuie să vă aşteptaţi la nişte modele Infiniti foarte sportive.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.